Monday, 4 October 2010

愈舊愈好?


C:我到而家都只係飲可樂
S:重要係 Classic,紅色果隻?
C:係呀,雖然都飲其他嘢,但始終最鍾意“紅色”嘅可樂,你都係?
S:哈哈,係呀。咁罐頭湯妳係唔都重係只飲 ABC
C:係呀,每返嚟香港都想買啲
S:洗唔洗呀?
C:上面好貴,雖然係罐頭湯,但係入口嘢。果年我哋帶返大陸果啲係咪妳親戚?
S:係我媽咪的朋友,好似我同妳咁,識咗大半世佢哋覺得好難飲吖嗎
C:嘻嘻,好似都係我哋自己飲!!
S:咦,咁妳係咪重用緊 Babybath
C:係。
S:藍色丶original 果隻?都係果次我拿妳的試用
C:係重係藍色果隻,其實轉過好多唔同嘅牌子
S:我都係呀,有幾年皮膚好乾,試晒同系的其他,重有大大小小丶又貴又平的牌子,始終都係用返佢
C:呢樣我都想喺香港買
S:Jonhson’s 大陸冇廠咩?
C:應該有掛,但內銷的配方可能唔同
S:好似出前一丁咁呀?有日本版同其他

Blah blah blah…

愈舊愈好的,還有什麼

3 comments:

Hana said...

普洱茶。

Ebenezer said...

普洱茶x2

Agree!越舊越唔捨得飲:(

SKII said...

嘩!普洱茶,應該好保值添喎!唔似得我飲果啲...

Related Posts with Thumbnails