Thursday, 7 October 2010

如果我是郭太子

現實版豪門恩怨,遠比電影吸引,沒有心思時間看細節,反而忽發奇想,假如我是郭太子,我想對太后說:

「皇太后,
我成世人都聽晒你話,
從未試過行差踏錯,
你就比我曳一次咁多喇!
我知咁樣你會好冇面,
但我做咗成五十幾六十年人,
死就一世,唔死都大半世喇,
好歹我都係男人一個,
你比我自己話一次事
呢次重可能係我自己選的最後(定係唯一一次),
你尤得我喇!
至於呀皇妃,
我知對佢唔住,
但以我地嘅身家,
如果你比我同佢離婚,
佢一定唔駛好似個過氣花旦咁賣樓賣資產
我地個基金養佢過世應該冇問題,
至於阿 Dada,我唔一定要佢入門
你當冇眼睇亦可以

Seriously,S雖然身為女性,其實頗同情郭太子,看他身邊那位紅顏知己,並非一般“二奶案”貨色/姿色(S其實沒有看詳情,只是憑直覺!),又知道太子如果堅持和她一起,也許會變成“失匙夾萬”,受着如此沉重的壓力也願意“站出來”,不離不棄,箇中也許真的有段不一樣的感情也不定

然而,太子皇府裡皇妃依然在,那如果S是郭皇妃待續


下一節:如果我是太子妃

9 comments:

Coffee n Tea said...

>>S雖然身為女性,其實頗同情郭太子。
我都一樣是同情郭太子多,不過我諗佢未必會失匙夾萬嘅,另起爐灶罷!

Hana said...

那位紅顏知己有自己的仔女,咁對於家族資產有一定影響也是郭老太考慮的原因之一。

Ebenezer said...

我倒同情郭老太!

其一,兒子始亂終棄對嫂子是不忠,對孫兒是不負責任;

其二,新歡也似非善類,對兒子是否真心仍然可疑;

作為母親,儘力去保護家人保護家業,合情合理。

再者,兒子今日可以話同那女人愛到發燒,難保轉個頭又說無feel,是否真情不變?難保!但,兒子這個決定,對好多人的傷害,卻是永遠!

SKII said...

Coffee,我諗佢個新爐灶 nothing compare to 個夾萬,但對我來講就過世有餘!:-P

SKII said...

Hana & Eben,我都覺得呀紅顏知己應該唔簡單,但寫時又刪除咗呢句,因為連八掛新聞都未睇!費事寫住.

SKII said...

Eben,同意你一半, 作為人呀媽,絕對唔想教出個咁嘅仔,而家阿仔未成年,我盡人事教,但到佢成咗年,我希望我可以放手,一來尊重佢,二來見得太多 case 係做阿媽根本管唔倒**,尤其是到阿仔五六十歲,我寜願“冇眼屎乾淨盲”,不過我同意亦明白點解郭老太分身家要飛阿太子出局.

**有興趣的話,睇吓我篇複雜關係你就明,從小見得太多,重要係真人真事圍繞住我,所以我對離離合合,有啲麻木…

http://sally-smallthoughts.blogspot.com/2010/05/blog-post_11.html

肥貓 said...

事件我知道的不多, 只知太子有另一紅顏知己而 "出事", 必發奇想.... 如果太子和他的知己真的如此相愛, 那太子何不上演一幕不愛 "家產" 愛美人, 別人連江山也可不要, "小小" "家產" 又算什麼.

laulong said...

郭太子的紅顏知己眼見平凡,可能真的另有吸引人之處罷。

又可以說,太子妃是不是不能滿足太子所需要的愛呢?

SKII said...

肥貓,we never know,真人騷隨時可以好出人意表!

校長,你是男仕也要猜,S只能說句“我估不到”! :-P

Related Posts with Thumbnails