Thursday, 28 October 2010

秋冬之間的粉紅

秋冬之間,s今早選了這外衣**…

穿上後在想,加上這個在剛過去的夏季初買的手袋,會不會“粉紅”得過份了一點?

Okay,配回深色又端莊的恤衫和西褲,粉色反而更能抖擻精神...


**在內地的好友不能看到相片,這是一件乾濕褸型的中褸,內裡夾了能除下的薄綿,早幾年在日本買,牌子不詳,但手工很好.

手袋也是牌子不詳,但是全牛皮,手工也很好,不下於大牌子,但價錢相差四五倍.


相關網誌:自戀狂.向東走,向西看

8 comments:

Coffee n Tea said...

很討喜的一件淺粉紅外衣 :)

Anonymous said...

請問可以在哪裏買到真皮的手袋, 因為大牌子的確實太貴, 不值.

卡臣 said...

秋意逼人啊

Ebenezer said...

會唔會買多對粉紅色鞋襯吓色,氹吓自己開心都好吖^^

肥貓 said...

駛唔駛咁襯呀, he~ he~

不過件粉紅色大衣好sharp呀, 冬天個個著黑色, 粉紅色就更加亮麗.

SKII said...

Coffee,這是我摯愛的秋天外衣。^_^

Anonymous,其實我都冇乜心得,因為以前都係買牌子嘢居多,呢次呢間喺上環,在我上次寫的“皮蛋鋪”(see link below)斜對面(on 永樂街).係一間賣日本時裝的鋪頭仔,並非專賣手袋的,但啲嘢幾特別,而我買的是同款同色最後一個。

http://sally-smallthoughts.blogspot.com/2010/09/basement-restaurant.html

SKII said...

卡臣,係呀,一個人走在街上重幾浪漫,又可想吓啲無聊故仔添!

Eben,哈哈!其實我有,早兩日穿過,但今日唔敢著,驚人地以為我傻㗎。

SKII said...

肥貓,係呀,我都覺得自己有啲誇!:-P
忽然想到,我喺街要 behave myself,如果唔係,容乜易喺中上環比妳認得我(件衫),萬一我喺度粗粗魯魯or 發緊爛渣咁就慘喇!

Related Posts with Thumbnails