Wednesday, 24 November 2010

…總是別人的好


和好友小S一同去電髮,大家的效果也不錯。然而,有趣的是,我們心目中的理想髮型,竟然是對方電了的那一種。

S喜歡比較飄逸的大曲髮,看上去像 set 頭多於電髮那一種;小S則喜歡中型曲度,看上去比較有 volume 那種。

可是由於受到髮質的限制,我們都不適合 carry 自己心目中的理想髮型。S去年試了,漂亮是漂亮的,但要花上不少心機才能保持髮型!

情形就有如老公丶老婆總是別人的好,又或是心中的理理想情人,往往因為各種因緣際會、性格不合等問題,不一定適合成為最終一起生活的身邊人一樣...

哈哈!幸好我們只是 carry 了對方的理想髮型,而非對方的理想情人,要不然,就算不變成"水溝油",也一定不會如現在這般"糖黐豆"!!


11 comments:

卡臣 said...

果然隔離飯香喎

Ebenezer said...

圖中披著美麗秀髮的人,是妳嗎?

Coffee n Tea said...

嗨!整張擰轉身來睇下吖!

Hana said...

好靚、好多頭髮吖!

SKII said...

卡臣,嘻嘻,幾時都係咁架啦!

Eben,yes. 圖中人是S!我沒問過小S,不敢 post 她的相呀.

肥貓 said...

我一直都是長直髮, 去年電完髮後才發覺原來曲髮是比較易打理.

我也喜歡大曲髮, 看上去不會太曲. 如果相中人是你, 那麼再過多三四個月, 頭髮便會成為你想要的那種大曲.

SKII said...

Coffee,我驚 post 完正面,大家走晒呀!

Hana,哈哈,我啲頭髮原本好薄,而家有妳講的效果,即係"簡"啱咗!

SKII said...

Eben,忘了說,謝謝!

SKII said...

肥貓,我在去年電髮前,足足直髮咗八年,差啲悶死咗!但直髮有時都幾好,想快時可以用大風筒吹乾.另,我想佢快啲直,變成妳說的效果,如果好靚的話,到時 post 出來比妳跟進吓. ^_^

the8 said...

>> 我啲頭髮原本好薄,而家有妳講的效果,即係"簡"啱咗!

讚!

咁髮型師很有水準了!!!!

SKII said...

8,我第一次用呢個髮型師,但好友小S係常客,所以我一試就電髮。

Related Posts with Thumbnails