Friday, 26 November 2010

往事如煙.大夫第

早幾星期到了大夫第和文天祥公園一遊,勾起一些如煙往事,曾幾何時,大伙兒不時會到訪姓文那條村。那時候沒有文天祥公園,朋友教路,沒有私家車,從上水火車站乘小巴,不認得路的話,只要數着過了多少條行人天橋便不會迷失。

S在那裡參加過唯一一次的圍村婚宴,可惜新郎並非教路的朋友。

如今再訪,兩個公園都被打理得井井有條,是遊人的好去處,但對S來說,卻是滄海桑田丶人面全非。



聽說這種大門就叫做“中門”,如此開着就是“中門大開”。
古代㕑具,現代潔具。

文天祥給追數?(被淋了油!)

英雄的背影 

應網友提議,貼一幅正面相(未電髮).



9 comments:

Coffee n Tea said...

喔~!靚女,好型呀!

卡臣 said...

妳有無跳到3米高?

Ebenezer said...

喔~!靚女,好型呀!X2

鹿米館 said...

你跳得好高下喎,定係拍攝者的角度呀???哈哈。
這地方幾好,真係要去下。

laulong said...

哇,活力 S !!

那灶頭,我多熟識啊!

SKII said...

Coffee ﹠Eben,Thank You!你哋梗係做過童軍,日行一善。不過好聽的說話我一定照單全收。 ^_^

SKII said...

卡臣 & 鹿米館,如果我跳倒三米,就參加咗奧運喇。唔係用角度就,應該係因為的縮起咗對腳,我比較過其他“大”咁跳的,呢張覺得跳得最高。
另,再睇睇我剛貼的,用來做電話 wall paper,好似扥住啲 Apps 咁呀!

SKII said...

校長,其實我唔係咁有活力,只係為咗示範比M睇!咁你要去吓,探吓個灶頭。

SKII said...

鹿米館,如果你想去,請留意,大夫第五點關門,還有星期日四點前會有“導遊”講解歷史。

Related Posts with Thumbnails