Tuesday, 21 December 2010

別結婚就可以了!(上)

朋友A:我冇話你知咩?我老豆最近結咗婚

S:冇喎,幾好吖!

朋友A:好?我冇參加註冊呀

S:吓!攪乜呀?

朋友A:個女人重細過我哋一年
(朋友與S同年出生)

S:你老豆幾多歲呀?

朋友A:七十幾

S:哦,你媽咪“走咗”幾耐呀?

朋友A:廿幾年喇

朋友B:或者佢哋真係鍾意對方呢?
(朋友B一直在場,但早知此事,所以沒S那麼多問題。Anyway ,S點頭示意讚成)

S:好心你啦,都廿幾年咯,佢而家結婚,即係正正式式話比你哋知,好過佢佰年歸老時失驚無神走個出來,重帶埋個細嘅話係你細佬丶妹

朋友A:唔駛等喇,而家就有喇!個女人個女就快十八歲,為咗幫佢個女來香港,所以趕住結婚,個女唔係我老豆㗎!

S:噢!又係大陸?咁又真係幾煩喎

朋友A:其實我老之前有第二個,重細過我哋好多,我哋都唔理得咁多,連我老豆自己都話無謂結,今次都唔知佢攪乜!

S:佢宜家比之前又老咗,想法又唔同咗囉!係呢,你老豆有唔有錢㗎?

朋友A:咁嬲就係因為佢我哋幾姊弟供養嘅!一旦(同個女人)結咗婚,咪即係我哋替個女人養埋佢個女!?我知咁諗好市儈
(其實大家心照,而家已經係喇,不過個女人法侓上冇地位,大家唔攞出來講啫。)

朋友B:係呀,一旦佢哋結咗婚,如果我站在個女人立場都會覺得,用自己老公的錢係天經地義的,雖然我哋完全唔係咁睇!

S:唉!好難講,事實佢唔係你呀媽,你哋冇義務要養佢,尤其是佢個女

朋友A:咪係囉!

S: 其實佢同我哋咁嘅年紀,有手有腳,自己識得搵食喇!

朋友A:你都諗倒點解喇,就係我老豆係香港人囉!我見過佢,邊我哋保養得咁好吖,冇乜“市場”㗎喇

三人哈哈大笑。。。

以上內容節錄自真實對話,請示過朋友才放到這裡。

那次交談還有很多細節,不能盡錄。但S仍是想對朋友說這一句「算了吧,慢慢地你便會接受和習慣!」

雖然沒有人知道,這“慢慢地”是一年丶五年丶還是十年

然而,七十幾的老人家,還可以有幾多個十年?

8 comments:

Ebenezer said...

男人最蠢嘅,莫過於係專登要死喺女人手上。

卡臣 said...

兩個人嘅事, 第三者由得佢啦

佛爺 said...

男人唔到九十歲,都唔可以比餐飽既佢食架!

Coffee n Tea said...

佛爺︰

咁你咪好慘!成日要挨餓,唉!

SKII said...

Eben,嘻嘻,我唔係男人,冇你咁清楚!^^

SKII said...

卡臣,讚成。咁你要睇埋我剛貼的。

SKII said...

佛爺,好難讚喎,“食唔飽”除時又變成“偷食”的藉口...

Coffee,我都係咁懷疑,佛爺成日要挨餓! :-P

佛爺 said...

哈哈!我食量好低架咋!只係要精神食糧就足夠架喇!嘻嘻!

Related Posts with Thumbnails