Friday, 24 December 2010

是善變、還是成熟...

M: 「班主任在聖誕 party 裡跳 Michael Jackson Smooth Criminal,好有型...
S: 「噢,咁舊你都識?」
M: 「其實我哋最“潮”嘅係 Justin Beaver…」(S不肯定是否 Justin Beaver,因為沒聽過!)
S: 「咦,你之前唔係話你哋個個都唔鍾意佢(班主任)嘅咩?宜家又讚佢有型,你變咗嗱?」
M: 「係呀,我變咗!可能佢都變咗,大家就吓,而家我哋個個都鍾意返佢。」
S: 「咁咪幾好...
M: 「佢有次重玩魔術比我哋睇...blah blah blah …


S的記憶如果還沒失靈,當年應該是在旺角百老匯戲院看 Moonwalker 的,其時百老匯戲院還很新!

Smooth Criminal, Michael Jackson

9 comments:

l.minor said...

因為改變,所以改變!

祝你聖誕快樂,開開心心!

Ebenezer said...

師生共融,幾好!^^

Coffee n Tea said...

怎麼都好,相信你可會心微笑!

卡臣 said...

聖誕快樂呀!

佛爺 said...

祝你聖誕快樂!想多D!鬱少D!嘻嘻!

SKII said...

Minor, 對好的改變永遠不嫌多。
我也祝你聖誕快樂。

SKII said...

Eben & Coffee,係㗎,師生共融,家長會心微笑。祝你們聖誕快樂。

SKII said...

卡臣,謝謝,Merry Christmas to you too!

SKII said...

佛爺,謝謝,Merry Christmas to you too!
嘻嘻,我一向想得多,至於鬱呢樣嘢,好飄忽...

Related Posts with Thumbnails