Friday, 31 December 2010

My Own Private Central 2010

S對中環某些景物,從小就有一份特別的感情,從前天天相見,但甚少留下痕跡,自從今年上半年回歸這一帶,又有了 iPhone,不時也會拍下一些 snapshots,以保留點滴回憶,今年最後一篇貼文,來個小總結

五月

兩年多以來天天在此乘巴士往香港東的巴士站

Landmark 商場內,Paul Smiths 櫥窗前


朱銘作品展覽的宣傳廣告

六月

於中環和上環之間回頭

好一段日子早上沒有水的濆水池,水忽然之間再現

交易廣場外黃花籃


十月



十一月

深秋中的早上

好一陣子沒有擺設的交易廣場外,紅花籃回來了,廣場不再寂寞

十二月,初冬某天黃昏六時正,從尖沙咀遠眺中環

最美的一幅,竟然遺失了!!只好有緣時再拍



新年快樂!!

12 comments:

l.minor said...

中環我喜愛在星期六日到來(唔係去看賓賓),看到與平時不一樣的中環,特別是那些舊的地方

新的一年新的開始!

預祝新年快樂呀!

Ebenezer said...

好一個一年中環小事回顧啊,哈哈!

Happy New Year!

卡臣 said...

新年快樂呀!

Coffee n Tea said...

有樣嘢想講好耐喇,2010年最尾一日,我講喇!你第一次在我blog留言時,我一見SKII,心諗又係賣廣告!哈哈...好開心「識」咗你!

新年快樂!

佛爺 said...

新年快樂!

我開口就 ..... 滿口鹹味,都係唔好多講!嘻嘻!

SKII said...

Minor,假日和晚上的中環又有另一番景象,但假日我好少去,唔想同啲“姐姐”迫呀!

Hana said...

Happy New Year!

我喜歡交易廣場外黃花籃。

SKII said...

Minor,還有,我也祝你新年快樂,新一年,貼多啲靚相。

SKII said...

Eben,嘻嘻,我此處只有小想法和小回顧,大事有更多人比我回顧/總結得好嘛! Thanks!

SKII said...

卡臣,佛爺,Thanks! Happy New Year to You too (點解忽然我變咗鬼婆嘅?)

佛爺,S又食得鹹又食得辣喎,唔驚你!萬一主持人S頂唔順的話會行駛“主權”!嘻嘻!

SKII said...

Coffee,Thanks!我都諗過會唔會有人以為我賣告白,但又幾鍾意呢個名,所以堅持用!唔講你唔知,我細個時花名叫做“莎莎”,原本想用呢個,但更怕人以為我幫某大化裝連鎖店有關,所以放棄!

SKII said...

Hana,Thanks!
我也覺得黃花籃比紅花籃靚。

Related Posts with Thumbnails