Wednesday, 5 January 2011

只記得廢話?

去年今日寫了「唔生又生」,今年今日,只記得

S: 「你頭先入咗去考試,我見到你以前個同學同佢媽咪,四年班轉咗校果個,但我唔記的咗佢個名
M: 「咁佢認唔認得妳呀?」
S: 「認得,佢重好有禮貌咁叫我 auntie,我又同佢媽咪傾咗一陣。」
M: 「其實我唔知妳講緊邊個
S: 「你果時話佢成日同某個女同學小息時鋪張布喺地上,坐埋一齊食嘢,啲同學笑佢哋拍拖果個呀
M: 「 吓!我有講過啲咁嘅嘢咩?」
S: 「有呀,你唔記得嗱? 」
M: 「唔記得喎,點解妳會記啲咁嘅廢話嘅? 」
S: 「好廢咩?偏偏我記得


白話文版本:
S: 「你剛才進去試場之後,我碰到你從前的同學和他母親,四年班時轉了往另一學校那一個,但我忘了他的名字
M: 「那他認出妳麼?」
S: 「認得出,他還很有禮貌地和我打招呼,我還和他母親閒談了一會兒。」
M: 「我不知道你提及的是誰
S: 「那時候你說他常常和某個女同學小息時把布鋪在地上,坐在一起吃東西的,還有同學取笑他們在拍拖那一個
M: 「 噢!我有說過這些麼?」
S: 「有,你忘記了嗎? 」
M: 「記不起,為何妳會記着這種廢話的呢? 」
S: 「也不是那麼“廢”嘛?而且偏偏我記得

8 comments:

卡臣 said...

天下的媽媽都很好記性。

Otto said...

但係到最後,其實M 佢知唔知講緊邊個架呢? :D, 可能佢今日已經唔記得左, 之後轉過頭幾日之後又同你講返都唔奇呀~haha

佛爺 said...

噢!又有兩個方言版本!嘻嘻!

Ebenezer said...

玩埋麗音喎,哈哈!

Coffee n Tea said...

我個R咪又係成日呢幾句︰吓!我有講過?點解我一啲印象都冇架?仲有就,係咩?我有呢個同學?點解我唔記得,你又記得架?

攪到我幾冇癮呀!

l.minor said...

咁又幾好喎,小朋友肯同你地講咁多野

SKII said...

卡臣,是的,尤其是記啲無謂嘢!

Otto,我竟然唔記得咗寫,講落去M記得返係邊個同學...

SKII said...

佛爺 & Eben,兩個方言版本/麗音,其實係向佛爺個 blog 偷“橋”,嘻嘻,在此謝過!

Coffee,哈哈,其實係唔係天可下母子一樣的無聊呢!?

minor,你提醒咗我,要珍惜呢啲時光!

Related Posts with Thumbnails