Monday, 10 January 2011

自戀系列 @ 大棠

那天到達大棠時,雖然才是下午三時多四時,S一邊往不知那邊走,太陽一邊往西走。

下午強烈的光線,不知不覺間,變成黃昏前溫柔的斜光。

柔柔的斜光,還是斜斜的柔光?輕輕地照在S身上,把S的影子拉得長長的,好看極了!

拍不到漫天紅葉的寂寞情懷,卻來了一個顧影自憐的自戀系列。。。
紅葉樹下
網中S
漫漫長路...
身處叢林
漫漫長路,忽然想起...



夕陽之歌,梅艷芳
詞:(原來是S最愛的)陳少琪


.

7 comments:

卡臣 said...

點解妳張張相都抓頭?

l.minor said...

我估玩在紅葉可能變了啡葉了

laulong said...

S:

那張「身處叢林」最好。下次若有機會,影一張倚著樹身的剪影,個構圖會好靚。

SKII said...

卡臣,有沒有發現我所有相也是“打直”的,但我沒有那個叫做“直倒”的工具,所以打直影時要遞高隻手,咪變咗抓頭囉! :-P

SKII said...

minor,我想也是,下年請早。

校長,我也是最喜歡那張,你的提議很好,有機會會試試。

Armadillo said...

哈哈,連個影都覺得靚,睇嚟你都真係好自戀吓喎!不過咁,最尾嗰張嘅放射形構圖又真係幾靚喎,我都影過類似架!

SKII said...

Armo,我都係最鍾意果張,但美中不足係右上角果棵樹有啲“地盤膠紙”,我想行埋去 "meet"咗佢,但唔敢呀!
既然你都有影,得閒貼啲來睇吓吖。

Related Posts with Thumbnails