Friday, 21 January 2011

紫腿生輝

「妳對腳今日好靚!」 
「好看!」

美腿生輝,莫非穿上了性感絲襪?

非也非也!而是全憑一雙深紫色 legwarmer


入冬以來,大部份時間以長靴保護雙腿,雖然數量足夠星期一到星期天,天天新款,但這個冬季大部份時間都穿着去年買的新寵(“去年“原來是指 2009,今個冬季沒有買長靴,是以“去年”買的已是“新寵”),看得傍人都厭倦了。

今天穿上新買的 legwarmer,套在短靴和牛仔褲上,雖然欠缺了絲襪的神祕和性感,但有型有格,足以打破那規律化的沉悶。

誰說“平嘢冇好”?只花了幾十元,便可為原來款式平淡的短靴帶來全新形象。

朋友:「妳的腿夠修長,何不試試那些毛毛款式?」(嘻嘻,其實她是以口語化說“瘦”的,S自把自為改成白話文“修長”!)

S:「其實我是太瘦耶毛毛不會太誇張麼?」

朋友:「妳有如此修長的腿也不穿,莫非有“豬蹄”腿的人該穿?」(她指着自己雙腿)

S:「又是耶,讓我去看看,有漂亮的買一雙試試。還有,妳這些什麼“豬蹄”論,只能在S跟前說,要是遇上真正“豬蹄”,攪不好妳會“比人打”嘛!」(朋友雙腿,肥瘦程度其實很適中,遇上喜歡對號入座的人,也許會誤會她在挕揄別人也不定)

4 comments:

PoCaRi said...

wow,真係好修長喎, 唔止著legwarmer,著絲襪都好好睇. 但係其實呢D legwarmer係咪真係著左暖D既呢~?

話時話, 我係MK見過有男人著legging+boot, 嚇死我~我以為見到wyman~

SKII said...

Pocari,謝謝!對 legwarmer 真係幾暖㗎,穿着時不覺得,除下時就好覺。絲襪?唔好喇,因為我對腳太瘦,曾經試過返到公司有同事話我知在 Escalator 站在我後面,覺得好好笑,因為太似兩枝竹!所以我除非是穿長靴,要不然是絕少絕少穿裙和絲襪的!

男人著 leggings,我冇見過,但有次見到啲油得好靚的指甲,睇真原來是個男的,想死!!

l.minor said...

近來d後生仔好多都著legging,好恐怖的,再加對boot真係大有人在

另外,乜原來你可以著牛仔褲返工?真係好呀!

SKII said...

minor,你好 observant 呀,咁都比你發現我著牛仔褲返工!其實係走法律 'lah',公司 dress code / attire 寫明要見 client (我唔駛見 client 的)or 有 meeting (就算係 internal meeting, e.g. cross division) 都應該 dress formally / properly,但寫到明唔准著波鞋,卻又偏偏冇寫牛仔褲,於是到咗星期五就搏瞢 loh!

Mon to Thu 好認真架(星期五如果要開會都係),今日大褸內的 jacket 係完全返工款!有心機時重會比啲套裝出吓埸!

Related Posts with Thumbnails