Sunday, 23 January 2011

轉貼:楓繼續吹

從網友的貼文,又發現一個欣賞紅葉好去處,地點是香港動植物公園,在噴水池旁的一排楓香樹。

S未有機會親身欣賞,徵詢了網友同意,於此直接轉貼原文(包括圖片)


自從發現香港在這個寒冷的冬天,紅葉處處,每到各區更多了抬頭細看各大小樹木,尋找多年難得的紅葉蹤影,不過仍要有好天氣的配合才能成美事,這天適逢機器檢查要返下午班,一向早起的我當然不會放過這個大好機會,在天朗氣清的早上到公園拍紅葉去也,經驗所知,紅葉不常在,一星期左右便會失去鮮艷的顏色並隨之落下,因此要好好珍惜,正如對人對世事,懂得把握和珍惜才不枉此生。

(註:原作者的文章是於兩日前貼的)

8 comments:

卡臣 said...

想起大隻仔同思奇妹

Armadillo said...

原來香港都有紅葉睇,我都唔知添。其實漫山杜鵑都幾靚架,我冇睇過禮賓府嗰,我係講緊中大,不過都唔知有冇俾人剷晒嚟起校舍咯!

Ebenezer said...

原來紅葉得一個星期睇咋! 靚嘅野真係唔會長久,唉!

l.minor said...

對呀,香港公園都有,而且有黃,有咖,不過聽說數目也不多

SKII said...

卡臣,Armadillo,Eben,minor,原來香港其實好靚,只是有沒有心思去留意。

Armadillo,禮賓府的杜鵑,我沒有興趣去,凡是要和別人迫的,我寧願錯過!

Eben,是的,美麗的東西,總是稍縱即逝!

PoCaRi said...

聽說青衣公園,大潭都有呢~~好似你咁講, 只要留意身邊多一點, 就會發現到更多更美的啦~

SKII said...

Pocari,原來青衣和大潭也有麼?我完全不知道啊!

PoCaRi said...

係喎, 唔留意真係唔知道. 等我仲走左兩次去到老遠都搵唔到, 激死~

Related Posts with Thumbnails