Thursday, 27 January 2011

農曆年前大檢閱…髮型

大概兩個月前電了髮(按此閱讀),整理儀容過佳節嘻嘻,實情是過不過節也會整理儀容,“過節”,只是找借口去花錢!

27 November, 2010,電髮後大概一星期
大概個多星期前...
15 January, 2011,電髮後大概兩個月。


hmm...雖然顏色沒原來那般“亮麗”,但蜷曲程度比原來更自然。好看!


後記,回應網友肥貓,S是用以下圖中右邊那種 Nigelle (牌子名子) 的 Mousse (Foam) 定型的,洗髮後在半乾濕之時塗上。這個的效果比較輕盈,看上去好像沒有塗任同定型產品似的,相同牌子還有一種 Milk,效果比較硬和“拎”。另,圖中左邊那枝是 Sebastian 的定型水,如果覺得不夠力,塗完 foam 噴少少,但今次電得比較蜷,暫時無需動用這個。




9 comments:

Coffee n Tea said...

剩係見到你後面,但咁啱今日見到Hana前面,所以有前有後呀!

Ebenezer said...

一字到尾:靚!

肥貓 said...

我都係咁話--靚!

你有無用gel定型?

Armadillo said...

哗,影后出场喇,以掌声热烈欢迎!!!

Hana said...

茶姐,唔係講笑,真係幾似!長度差唔多,不過我冇咁卷。

SKII said...

茶姐 & 花姐,哈哈真係咁啱,Hana 貼正面我貼背面,有前有後!^_^

SKII said...

Eben ﹠貓姐,一字到尾 ... THANKS!!

貓姐,我有用 mousse 定型,明天影一幅相 upload 話你知邊隻。

SKII said...

謝謝影迷 Armadillo! ^_^

SKII said...

肥貓,我把我用的定型用品加了在原文末段。

Related Posts with Thumbnails