Wednesday, 19 January 2011

眾裡尋她.女友2號 (Lumix GF2)

網友 Pocari and l.minor 看過S的網誌後,提議S把 Nikon D90 賣出,買入 Lumix 的女友2號 (GF 2),反正S不會在技術上鑽研,單反機又比較笨重。對於這個提議,S立刻做了一些資料搜集。

噢!相比女友一號 (GF 1),女友2號對S來說吸引很多耶,特別是定價和之後可配的用具。

在S買 D90 之時,女友1號已在熱賣,但基於三大理由,S沒有選她。其一是定價,和S想買的單反比較只是便宜了幾佰元,雖以單反技術為名,但卻少了真正的反光鏡片,S放不下那份少了“original”的情意結;二,是女友一號當時只可配上奢侈牌子的鏡頭,但S卻不打算投資多少在這個之上;三,她的身型和呎碼“stuck in the middle”丶“不大不小”,一方面不會大得要用手袋以外另一個袋去攜帶,另一方面卻又不是小得能給放進女仕的手袋,這正是不折不扣的 got stuck in the middle,也是S不選她的最大理由!

看過女友2號的介紹,噢,和大部份的電子產品一樣,型號和功能新了,但定價比前低了差不多20﹪,這個差額足以彌補沒有真鏡片這情意結(嘻嘻,原來有些情意結是可用錢彌補的!);至於鏡頭,據網友說,可配上合適的“環”便可用其他牌子的鏡頭(S相信了,沒有再深究);最後是呎碼,這個也是可以用價錢彌補,而且事實上女友2號亦纖巧了一些,如果只配上定焦的 kit 鏡,差不多可以和較大型的咭片機相比。而再看顏色,竟然有S摯愛的粉紅!

Okay,做了資料搜集,但一直沒時間行動,結果在剛過去的星期六,出動去尋找,問了數家大型連鎖店,才知道女友2號不止已經熱賣至斷貨,就算是現在付訂金預訂,不但已經要排在很長的“龍尾”,亦不知何時才收貨

不是吧!S想起每天早上經過時還沒開門的店舖,上星期五還有最少一部粉紅的在廚𥦬內,因為一直以來每天經過也見到,從沒想過其實已經斷貨,於是想着之後一天(即剛過去的星期天)去買,攪不好最多要陳列那一部。

上星期五,1月14日
結果,人算天算,算不到陰差陽錯,星期天除了要帶M去某個比賽之外,結果把時間和金錢花了在另一件大玩具上。

星期一再經過時,陳列架上只剩下深紅色的“女友”

這個星期一,1月17日

眾裡尋她千佰度,可惜粉紅女友2號已經不在欄柵處!

9 comments:

佛爺 said...

SKII:

我覺得單鏡反光機會玩完,因已經無必要用塊鏡了!

laulong said...

咁即係你買咗?

SKII said...

佛爺,我也這樣想,雖然我對那反光鏡有份情意結,但有點像黑膠碟過渡到 CD,又或是棍波車過渡至自動波車差不多...

SKII said...

校長,有緣人並非S耶!

PoCaRi said...

哈~~仲以為你買左啦喎~~

你唔會真係買左..iPhone4....比左手頭上部iPhone 小朋友嘛? :D

話時話, 你真係要試下GF2 還是EPL-2岩你多D, 因為我見有D comment話GF2 個screen太sensitive而且又未必咁好按, 但係EPL-2試果時就尤其要試下向住D強光對焦試下, 睇下會唔會有"佛光"(詳見這裡1這裡2)

SKII said...

Pocari,嘻嘻,冇買 iPhone 4 呀,一來我仍然好滿意個 3GS,二來話說 iPhone 如果唔上台,周圍都冇齋機賣。

Re 女友2號,Thanks for your information,等我又 study 吓 EPL-2 的資料才再想也不遲,反正我重未積極放出我部 D90。

l.minor said...

遲咗睇潻!

最近我有落去d"八佬會”玩下d機,有以下感覺:

GF2:感覺沒有想像中好,

1.相機上看d相好似色很淡
2.最憎佢個touch screen
3.比較GF1,無咗轉盤
4.好似內閃光燈唔可以較細火力,近影用閃光可能爆哂光(要用人手拉閃光燈向上打去解決問題)
5.據稱室內/夜景差小小,ISO800以上的相Noise巳明顯

EPL2:感覺很膠,

1.價錢很有誠意(單鏡$4999,雙鏡好似$5999)

如果你想換機,其實暫時都係三大陣營,Sony NEX室內影野贏哂,其餘女友2或O記

另外據稱Nikon四月會有公報佢地都出呢款機

SKII said...

minor,你一啲都唔遲,我都買唔倒,嘻嘻,或者S 此次乃塞翁失馬耶。原來我屋企有本 ezone 比較咗女友2號,E-PL2, Sony NEX-5 & samsung NX100. 另,我又在網上看了 Sony 用家的分享(see link below),我想會比較吓添。橫掂最近好忙,而且又有機用。話唔定拖拖吓,Nikon 都出埋!

http://tkwai.blogspot.com/2011/01/sony-nex.html

SKII said...

minor,我今日去九龍灣,中原 GF2全線顏色有貨,但我冇買,因為粉紅色機只可跟定焦鏡,要想清楚。另又看了 E-PL2,真係好膠喎,尤其是白色!

Related Posts with Thumbnails