Thursday, 10 February 2011

勤力小蜜蜂,初四開工

年初四拍攝水仙那天,同場加映,有幾隻小蜜蜂,已經辛勤地工作,正在採摘父親栽種的茶花。

有趣!

住在這裡不時會遇上蜜蜂,但如此近距離,還足足待在那裡十分鐘,還是第一次。最有趣的是,蜜蜂採花,原來不是只在花兒的周圍飛來飛去,也不只是採花表面看到的花蕊,而是會整隻鑽進花裡邊,是以站在花的附近縱使看不見牠們,可能其實有幾隻就在你附近!


拍攝期間,因為花兒的“臉”斜斜的向着地面,S要把鏡頭從低角度向着天,要借幫閃光燈為花兒“補光”,然而不但沒有嚇怕勤力的小蜜蜂們,有幾次牠們還似乎把S的頭髮當成花叢


幸好S“見慣大場面”,對“狂蜂浪蝶”一向應付自如!!

6 comments:

l.minor said...

利害~

可惜我沒有狂蜂浪蝶的經驗~ :p

Coffee said...

是茶花嗎?

Ebenezer said...

原來探花係唔好只在花兒嘅周圍飛來飛去,而是整隻鑽進花叢裡邊,收到,學到野喇:)

SKII said...

minor,嘻嘻!但係我都只係有呢種狂蜂浪蝶呢!

Coffee,根據我父親說是茶花。

Eben,我都係今次見到至知。

Armadillo said...

嘩,連蜜蜂飛埋嚟都唔驚,你真係女中豪傑!如果係細膽嘅女仔,隨時會攞起枝殺蟲水對住自己兜頭噴!

SKII said...

Armo,

>>隨時會攞起枝殺蟲水對住自己兜頭噴!

你形容得好鬼好笑呀!實情係...雖然我唔會咁做,但係我老豆喺隔離叫住我唔好郁,不過我又真係驚曱甴同烏繩多過蜜蜂,因為我怕烏糟多啲呀!

Related Posts with Thumbnails