Sunday, 13 February 2011

女人定力大考驗


朋友:呢對長 boots 你㗎?

S:係呀!

朋友:好高呀!我宜家唔再著啲咁高嘅鞋!

S:其實我都唔鍾意著咁高好耐㗎喇,但係

朋友:前面墊高咗?

S:都係㗎 !但係,其實係我今季想買一對唔係黑色的長靴,睇咗好耐都冇,終於“遇上”呢對

朋友:行路有冇問題?

S:又 Okay 喎,呢個牌子做得都幾好其實我買完至發現你睇吓個踭(S拿起那雙長靴的底部給朋友看,“豆拎踭”直徑只得大槪 0.5 cm

朋友:嘩

S:原來呢對踭係我咁多鞋之中,最幼㗎...

朋友:

S:其實我買完已經想寫一個 blog,叫做「女人定力大考驗」,但係我唔及格呀?

朋友:咩唔及格呀?

S:雖然行路冇問題,但係抵唔住誘惑買咗佢返來,第一關已經“唔.及.格”!

嘻嘻!但走路沒有問題,只是不能穿着她們駕車吧了,自欺欺人的S,覺得自己的“定力”尚算及格!!





去年今日:男人不想記起.女人不忍遺忘

12 comments:

Hana said...

>只是不能穿着她們駕車吧了

可以的可以的,我是高踭、斗零控,著平踭反而唔多識行添(都話哩個世界咩人都有啦)

對boot幾靚吖!

SKII said...

Hana,真的可以?我覺得斗零踭比較難踩 brake 呀,所以次次都換鞋至駕車。但講到行路,我一定要著有踭的鞋,完全平底的,我同你一樣...唔多識行路!

對 boot最“正”的是,呢隻色因為冇黑色咁 popular,減價時平過黑色成四成!

laulong said...

噢,成熟的男人愛看腿 ...

SKII said...

校長,哈哈,原來如此,謝謝你告訴我呀!

l.minor said...

SKII:
抯車時換鞋,落車時換鞋,得咗!

laulong:
我越來越成熟了~哈哈

Armadillo said...

0.5cm嘅斗零踭,絕對係大殺傷力武器!如果冇戴頭盔同著埋鋼頭鞋,一定要保持起碼五呎距離!

SKII said...

minor,哈哈,比你講中咗,我就係咁!

Armo,都係㗎,藏於民居,用來自衛都幾好!

Ebenezer said...

一個字:索!

SKII said...

Eben:兩個字 Thank You!!

PoCaRi said...
This comment has been removed by the author.
PoCaRi said...

Minor: 成熟的男人愛看腿<--不能認同更多, 尤其係有雙穿了靚絲襪既美腿呢

SKII said...

Picaro, I take it as 我對絲襪好靚!唔講你唔知,係十年前買嘅,非常少穿,襯着過年攞出來著吓!

Related Posts with Thumbnails