Monday, 28 February 2011

S和男朋友有個約會(六)

星期天下午一時多,電話響起,來電顯示是 KS 自言自語「莫非正在來我家?」



K:你在做什麼?

S:我公司有事做,去緊旺角...

K:咁慘?星期日都要做嘢?

S:係公司的事,不過是去玩而已,嘻嘻,唔好話我比我知你去緊我屋企呀!

K:哈哈!唔止去緊,已經泊咗架車喺你屋企門口,泊喺果架 xx xxxx 後面,啱唔啱?我其實想泊喺商場果邊...

S:我都係啱啱出去,剛轉出回旋處咋!係吖,啱呀,泊商場會收錢,泊喺我門口啱架啦...(S剛離家還不夠五分鐘耶!)

K:我之前 what's apps (iPhone apps 一種) 咗你,唔知你收唔收到?

S:我個 what's app 好低能,唔會話我知有 message ...


K:你可以自己入去 set 返個 notification…

S:係咩?等我一陣試吓...

S 傍邊的 J:佢去唔去南生圍呀?就來冇得去,如果去,一陣我話佢知點行

S 把電話給 J K 談。

掛線後,看看 iPhone 內的 what’s apps,發現這個:

K(發送時間是12:00):你和你的男朋友約會時間又到了。我們大約一時左右入嚟  XX (S住的屋苑),如你有空,一齊食 lunch ar

S回覆:Sorry,我現在才發現你的 message,我剛離家,you enjoy

之後S把 what’s apps Notification 功能改好,好讓下次有朋友發送訊息時會被通知。然後用 SMS K J 的電話號碼傳給他們。

x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x

忙完公司的事後,S至電回家,哈哈,原來K一家還在,小孩在和 M 玩,K J 正在談論 K 的新座駕,K 還在 J 引路下以他的新座駕往西鐵站接載 S 回家,途中告知 K 如何往南生圍

然後,又來一個“擇日不如撞日”,兩家人一起晚飯,what a nice day

3 comments:

Ebenezer said...

家陣如果唔識也野係 What's App,會跟同幾年前唔識乜野係 Facebook一樣,好易會慢慢out到冇朋友:(

Coffee said...

嘩呀!又篤正我死穴,我未就係out到冇朋友果個咯!嗚嗚...
我等緊iphone5,節衣縮食中:(

SKII said...

Eben,嘻嘻,你篤咗 Coffee 個死穴呀!

Related Posts with Thumbnails