Thursday, 17 February 2011

高分低能,唔該比杯熱 Holick 吖!

情人節那天和朋友一起吃午飯,六人之中五人已為人母,一個沒有兒女,談到這樁「碩士 200 次見工失敗」的新聞 (按此閱讀)…

A:他去見工,人家問他要不要一點飲品,他說「唔該果汁吖」
B:咁都問得出,有冇攪錯呀?
A:咁都未算,聽下去,更經典那人呆了,告訴他沒有果汁,只有水或茶,然後他說「咁要茶啦,你地有冇果汁茶呀?」


眾人哈哈大笑,只有C,徘徊在想笑與不笑之間
A:點呀?
C:我唔敢笑囉,我怕第日我個女都係咁呀別人問她,她答「唔該比杯熱 Holick (好立刻) 吖!」,如果係咁,我真係想死!
D:可能佢問「有冇檸檬茶」呢?

眾人(包括C自己)笑得人仰馬翻,但又讚成,不能不正視,這個不一定是那樁新聞裡的主角獨有的問題,近年出現的港孩,也許大部份也是如此,作為人母,唯有時刻警惕自己,千萬別要“愛M變成害M”!

去年昨日:即食願

6 comments:

PoCaRi said...

哈~~救命, 笑死左!! 我都真係唔知有"果汁事件"喎~ 而家D人真係當左見工=唱K,真係唔至在. 話時話, 果條友都已經碩士架啦, 都2X歲人, 都唔明佢個腦諗乜!

l.minor said...

...他去見工,人家問他要不要一點飲品,他說「唔該紅酒吖」...

Fun said...

其實真係好笑,但笑笑下又笑唔落..

我都寫了一偏相關的,有時間可以睇睇~

http://miho0311.blogspot.com/2011/02/blog-post_16.html

SKII said...

Pocari, 咁可能我唱K唱得太少啦!

Minor, 係喎,紅酒眞係好提議!

Fun,剛到你那邊看過,好騎呢,遲早比呢啲人激死呀!還有,謝謝你來訪。

sfong15 said...

Some places do have options like Holick or Coke but that won't be available at interviews I presume. I order Holick when I have meetings with them (government departments).

SKII said...

Sfong,原來政府的福利眞係幾好喎!

Related Posts with Thumbnails