Friday, 11 March 2011

男人最痛.之.分手因由

Z:知道第三者原來係女人,都幾傷架
S:其實有乜分別呢?結果都係咁
Z:好大分別架。
S:唔明!我嘅意思係,無論佢 ex-wife 而家係同男定女一齊,結果都係離咗婚,男定女咁又點呢?
Z :問題係,過咗咁耐至知自己一直同個男人一齊,重生埋仔女添
S :哦!你又知佢 ex-wife les(bian) 之中的男方
Z:係呀!!!不過佢現任老婆好正常。
S :咁咪好囉,或者佢真正嘅 “人生”而家先開始呢!
Z:哈哈,可能架

白話文版

Z:知道第三者原來是個女的,其實很難受
S:有什麼分別呢?結果都是一樣
Z:很大分別的。
S:我不明白!我的意思是,無論他的前妻現在是跟男的還是女的在一起,那又如何?結果都是已經離了婚。
Z:問題在於,他過了這麼多年才知道自己一直以來是和一個“男人”睡在一起,還生兒育女...
S:噢!你知道他前妻於同性戀關係中是“男方”麼?
Z:就是嘛!!!然而他現任妻子很正常。
S:那就好了,也許他眞正的“人生”現在才開始也不定!
Z:哈哈,也許是吧!

I’ll be there as soon as I can
But I’m busy mending broken
Pieces of the life I had before

UnintendedMuse


5 comments:

PoCaRi said...

如果比著係我,我都好難接受咁多年黎都唔了解自己另一半原來係les,分分鐘佢果份男人佔有慾仲強過自己之餘, 仲覺得比自己鐘意既人呃左咁耐呃得咁徹底, 真係會好hurt囉..

噢,兩個版本既?? 不過人名果度係咪打錯左??

卡臣 said...

哈哈
果然奇情
好有啟發性呀

laulong said...

可能喺佢生兒育女的時候,仲未變男呢!

SKII said...

Pocari,我又冇咁諗過,原來男人的佔有慾高過女人的?

另,其實只得S和一個朋友,改好了,是化名。

SKII said...

卡臣丶校長,都幾奇情,如果有如校長所講,後來才變,就更奇。

Related Posts with Thumbnails