Monday, 14 March 2011

My Own Private Central @ The Center by S95

今天所有平常和S一起吃午飯的“飯腳”,不是放假外遊丶便是有事也是放了假,其他在同區工作的朋友都在忙碌,不容易“撞日”抽空飯聚,S獨自一人,落得清閒。

先到九如坊吃過魚蛋河,時間尚早,原本想着去 shopping,但又是“高風險”的花錢活動,忽然想起 The Center 廣場外那巨型鬱金香海報,立刻向那邊出發,順道試試新寵 S95

巨型的“花牆”,隔開了兩個世界?
用了懷舊效果
花保養得不算好,真身亦不算美,但拍出來又蠻好看!
從九如坊走下來,先經過蓮香樓

8 comments:

佛爺 said...

你的取景好奇特。

S95比我部110IS好,但似乎對比還是要增大一點。

你的蘋果電腦有無iLife?相信它有調整照片功能。

Ebenezer said...

放假一定好開心啦:)

SKII said...

佛爺,是麼?我自己又不覺得喎(廢話!覺得就唔會影喇!)

我要 check check 至知有冇 Life,但其實我冇乜心機“執相”,上次你說的 GIMP,我下載了,但基本上沒有用過。但你說的也是,對比大一點會比較好看,尤其是“K”字那幅。

SKII said...

Eben,係我啲朋友放假,得返的返工咋!佢地就開心囉!雖然我都唔差...

佛爺 said...

我遲D會係我個新博客到講點樣執相。

SKII said...

佛爺,開了新博請通知!

l.minor said...

原來miss咗呢篇,The Center出現過屈金香的海~正呀

SKII said...

minor,之前 missed 咗唔緊要,而家睇返。請留意,The Center 出現的是鬱金香巨型海報,而非真花。

Related Posts with Thumbnails