Thursday, 14 July 2011

橋 by S95

家住新界大西北,特別鐘情那幾條令香港更像大城市的橋,想用照片替眼睛留下回憶,也得靠機緣,雖然常常乘車經過,可是上下班時,不是太累在車上睡去,就是未能坐在合適位置,又或是時間丶光線丶甚至天氣不配合。

週末自己駕車,天氣好時又不一定記得㩗帶相機,出入時間又不一定配合良好天氣或光線,路上行車量又影響行車速度(想慢下來拍,但有時候會阻礙其他車輛),多時以來,就只有這幾幅,雖然天色也不大理想,但構圖是S so far 最喜愛的。

S最鍾情 Stonecutter Bridge,因為可以同時遠眺從西九到中環,比 panorama 更環廻的景緻。

從天𥦬仰望 Stonecutter Bridge 上的天空
Stonecutter Bridge 上的斜線與三角
Stonecutter Bridge 上的 ... 左 ICC丶右 IFC
同場加映,汀九橋...
汀九橋上的斜線與三角


5 comments:

l.minor said...

構圖又幾特別喎!好似蜘蛛網咁呀!

佛爺 said...

好野!我坐在朋友車的前座位影過,效果很差。你拍攝的十分理想。

Ebenezer said...

嘩!好大枝野啫!!

SKII said...

minor,我都覺得係。

佛爺,我好鍾意“公路” feel,發現要影得好,最重要唔係技術,而係天時地利!我影果日就無有呢兩樣...

Eben,哈哈,你未見過咩? ^_^

SKII said...

佛爺:更正,我想話,我影果日就係有呢兩樣...天時和地利...

Related Posts with Thumbnails