Thursday, 27 October 2011

零用錢都要交稅? 

M 升上了中學,第一和第二個月,都是通過學校認可的飯商訂購午餐,最近決定十一月開始,不再訂購,自行到學校附近吃午餐,因此零用錢也要相應增加。

S 要他建議一個數目,好讓S考慮給他多少零用錢,當然這個 proposal 是必需有足夠的 justificationOkay,經過一輪思考,計算每天基本的開支,例如乘車丶吃午飯和着量買一些小食,M 提議了一個S也認同數目

S:不過咁喎,你一樣要“儲”錢,年尾交稅喎」嘻嘻!這是S定下的規矩,自M有零用錢以來,在年終時要“上繳”一成稅款給S。

M:「吓!?」一面說,一面擺出一副驚訝的樣子。

S:「吓!?唔好唔記得你重要留起二成做儲蓄

M:Errr… 咁唔交稅得唔得呀?」

S:「梗係唔得啦!」

M:「咁唔儲錢得唔得呀?」

S:「都唔得喎,第日你就知我教你呢樣野係幾咁有用

M:Errr… 咁咪得返XX蚊,搭車連食飯唔係好夠喎,可唔可以要夠X十蚊呀?」

S:「哦,唔得喎,係你事前冇考慮清楚啲重要因素,你由有零用錢開始已經要交稅同儲錢㗎啦,重有你星期六丶日又唔駛用

M:「咁我只可以食齋呀,果啲嘢㗎咋

S:「哈哈,你唔駛同我講埋啲咁嘅野,你咁鍾意訂飯,唔夠用咪訂返飯囉

M:

S:「 你試一個月先啦,橫掂你之前淨埋大把儲備,下個月再諗一個 proposal,個數可以改嘅

M:」無奈!!

3 comments:

Coffee said...

又幾有心思喎!

Ebenezer said...

哈哈,妳要佢向妳做十一奉獻?

SKII said...

Coffee,交稅呢個方法,係我自己諗出來的。

Eben,嘻嘻,我都係想M從小明白什麼是“責任”。

Related Posts with Thumbnails