Saturday, 28 April 2012

我驚妳比風吹走。。。

早兩天走在屋苑的平台上,風很勁,忽然想起一件低能往事


話說S唸 A-Level 時,學校位於一小斜坡上,我們一伙人,放學後有時會到同學R那位於學校附近丶但地勢更高的家玩樂。因為就在附近,每次都是步行去的,某天回到學校

同學R對S說:打風時節妳唔好嚟我屋企
S:點解呀?
同學R:因為好鬼大風,我驚妳會比風吹走呀!
S:咁,你搵條繩綁住我至行囉


後記:
網友看了上文之後的留言,很有趣,有說“甜到漏”,又有說笑最唔抵得啲弱不禁風的女生受到男生的愛護。其實,同學R從來沒有追過S,而S從小因為身型太瘦,自中一開始,也許因為知道S“玩得”,無論是男同學還是女同學,都不時揶揄S,那次亦不例外,R其實在揶揄S耶!但原來看在其他人眼裡,是另一回事,怪不得事實亦有其他班(級)的人誤傳過R和S的緋聞! >_<

10 comments:

卡臣 said...

甜到漏

攞你命三千 said...

"咁你捉實我啦><"

Coffee said...

弱不禁風!

讀書時最唔抵得啲弱不禁風的女同學得到男同學愛護架喇!(講笑,但真架!)

SKII said...

卡臣,哈哈,同學R從來冇追過S的!(我在文裡加了一段後記... 其實他在取笑S太瘦!!) :-P

SKII said...

三千,原來咁多人誤會... 請看加了在原文中的後記 ... ^_^

SKII said...

Coffee,可能因為我太瘦,啲人咁覺得,正如我答樓上兩位,請看加了在文中的後記... ^_^

laulong said...

雖無,也總是一圈漣漪,讓你今天還記得。

SKII said...

校長,哈哈,你說的也是!S最鍾意記埋啲低能事。

卡臣 said...

原來我太愛幻想

SKII said...

卡臣,哈哈,所以你寫的故事好睇囉!不妨用呢個寫埋落去,我想點林憶蓮的"為你我受冷風吹“,或是胡夏唱的男版本。

Related Posts with Thumbnails