Tuesday, 1 May 2012

結三次離兩次...

M:我諗我會結三次離兩次
S:吓…? (要知道,當時M的爺爺也在場)
M:我嘅意思係離兩次婚呀
S:哦,咁你結婚時最好唔好擺酒啦,無謂啦
M:係呀,如果我第日識個女朋友一定要擺酒,咁我會同佢講,咁唔結囉!
S:哈哈,你講住先啦,你有女朋友咩?
M:我而家幾多歲呀?冇呀!
S:你咁嘅諗法,識倒女朋友至講啦,重講咩離兩次,我驚你一次都冇得結呀!
M:乜野呀?
S:乜野呀?今時今日啲女仔,如果知你咁諗法,你連女朋友都識唔倒啦,重想結婚
M:咁係吖嘛,如果兩個人鍾意對方,結婚都唔係為咗擺酒架啦

嘩!嘩!嘩!作為母親的 S 極度認同這個想法,只不過,那並非適合場合去討論這個人生大道理(反正 S 已經聽過許多次),而且,沒有人能預知,到底將來會否遇到一個令 M 改變想法的人,God knows

S 沒有繼續答嘴,只是自顧自吃東西



10 comments:

攞你命三千 said...

老老實實,好多人都係屈服於長輩淫威之下先要擺酒
未必係父母,d姨媽姑姐適當時候總會興波作浪~

SKII said...

三千,但而家似乎又有唔係全因為長輩,有啲女仔嘅想法,係有一個夢幻式婚禮,講真真係多得果啲幫人攬婚禮賺錢的公司,教到啲人不設實際,其實我同呀仔想法一樣,但當年都有擺酒,只不過冇而家咁多無無謂謂的花巧野!

sfong15 said...

結婚當然不是為了攞酒啦,但是攞酒及其他的消費就是為了結婚(或者有人同你結)。只飲水的愛這地球一早沒有了。

laulong said...

到 M 有了真正的愛情,想法該不一樣了。

攞你命三千 said...

呵呵,唔搵得又冇積蓄又冇老豆老母打本都唔好旨意豪搞

SKII said...

sfong,讚成!

校長,我也這樣想!

三千,我都係咁話,唔知你有冇睇過我呢個 ...

http://sally-smallthoughts.blogspot.com/2010/06/blog-post_20.html

Ebenezer said...

所謂愛情係盲目嘅,到時佢可能完全唔係咁講法!

攞你命三千 said...

唉,我有屋企人中左其中一段一半以上

SKII said...

Eben,唔出奇架,所以我而家聽住先啦!

SKII said...

三千,其實人大了,對別人的離離合合我已經見怪不怪,反正不影響我的,別人想怎樣便怎樣!

Related Posts with Thumbnails