Friday, 15 June 2012

我今日件衫有乜特別?

雖然大家在同一辦公室做事,因為各自專注工作,到了一起吃午飯,S 才第一眼看到 A 今天的 outfit。。。

A:你睇吓我今日件衫有乜特別?
SErr … 有隻好大好閃嘅貓咪囉!我都有件勁閃貓頭鷹,你記唔記得呀?
A:係吖,我知呀,但重有呢。。。
S:哦哈哈,兩隻袖唔同樣囉!
A:嘻嘻,係呀!
S:咁特別,幫你影低佢先,咁影唔會影埋個樣。。。吓,但係原來連隻閃閃貓咪都睇唔到。。。


入到 lift (打中文出唔到)再影過,點知影得嚟已經要出 lift,勉強啦。。。但係都係睇唔倒對袖。。。


* * * * * * * * * * * * * * * * * * *

返到屋企,又有人問:你睇吓我呢件衫“正”唔“正”?
S:哦,The Doors,好吖!
J:今日買㗎,Jim Morrison。。。
S:咁“正”,幫你影低佢吖。。。




2 comments:

卡臣 said...

light my fire!!!!

SKII said...

哈哈,有人問點解我唔 post 埋首歌?唔該自己揾啦!

Related Posts with Thumbnails