Sunday, 24 June 2012

S 和男朋友有個約會(十二).一生一世?唔知㗎!

上一章:S 和男朋友有個約會(十一).Snooker 原來可以咁樣打

15 June

午飯時間,收到男朋友 K what’s app...

K:你相信一生一世嗎?那一刻遇上她後,我以為會從一而終,但終敵不過時間無情的洗滌,感覺在無聲無色中溜走,雖然她承諾在暑假作出一個巨大的轉變,以絟我一種新鮮的感覺,但我作天終於下了一個痛苦的決定。just wanna share my feeling with u. hope u understand.

吓!攪乜呀?S 並非愛情顧問喎,加上雖是午飯時間,唔駛諗工事,但唔想用腦,沒有即時回覆,下班後,煞有介事地想了想,然後回覆

SDon't mean to comment or criticize but "雖然她承諾在暑假作出一個巨大的轉變,以絟我一種新鮮的感覺" - 怎麼是對方改變而非你嘗試去接受?前者對一個成人來說是不太可能的。

Also, 咁即係點?





哈哈!!咁即係。。。玩野。。。。





Kno ar. I’m talking about iPhone. I've changed to Galaxy. just want to know your thoughts from a loyal iPhone fans

SHehe, iPhone is a typical adult as it takes after the special characters from Steve Jobs.  And it's impossible to change, therefore if you don't accept, it’s your choice!!

K:我想知道你呢個忠實的apple fan 會唔會轉 Samsung. D fd 都開始轉

S:呢個轉會潮已出現咗一排,會都唔出奇㗎!但會繼續用 MacBook (Pro)。而 iPad 唔肯定,因為屋企雖然有 galaxy tab 但我唔係幾鍾意!

Kit appears Galaxy S3 outperforms IPhone 4 a lot.  Unless IPhone 5 got a breakthrough in technology, Apple's mkt share will shrink

[哈哈,職業病!K半職湊仔丶半職投資,買手機不離研究一下 market share 和股價!]

S:佢個 voice recognition 我估會好過 4s Siri, 應該會有廣東話添。

Kanyway, try try galaxy s3 la

SHaha, maybe next

Kdonno ar. I need to wait week b4 I got the phone

SIcic

Okay,貼這個之時已過了整整十天,有時間時要八一八” S3 到底 outperform iPhone 4(S) 多少!睇下 S 駛唔駛轉 S3!?

下一節:S 和男朋友有個約會(十三).紅白二事,不見不散



7 comments:

菲菲 said...

好攪笑… 我冇用過 iPhone,唔識比較,但覺得 SAMSUNG 唔錯,個芒大D… XD

攞你命三千 said...

諗清楚呀,會好唔慣架

Coffee said...

我慣了用 samsung,好!

SKII said...

菲菲丶Coffee,我用 iPhone 之前,是用 Samsung,用了幾個月就壞到要換抵版,於是換咗 iPhone,就用到 e 家!

SKII said...

三千,以我用過samsung 的經驗,和家裡有人用 samsung galaxy tab (比較 iPad),我估我轉會的機會唔大

PoCaRi said...

我媽剛由4S轉會到GS3, 佢個voice recognition可以用係不同的APP上, 呢個真係幾唔錯, 而且Samsung主打hardware,論screen清晰度,運行速度,以至個相機大家雖然都係8MP,但係details位一定係samsung Win晒.

但係android system設計,程式支援都大大不及iOS & AppStore.所以真係好睇要部機既目的係點啦, 如果淨係睇片既我覺得GS3係有絕對優勢, 但係安全及多元程度黎講, iOS都仲係坐穩首席.

差D唔記得講, GS3 D 電好似天宮一號咁"巴巴聲"飛走,佢個setting入面有太多太多耗電既function & theme令到部機/粒電好快玩完, 咁樣長時間煲部機, 個PCB唔燒都幾難.

SKII said...

Pocari,嘩,你媽咪已 in 喎,重有,你瞭解得咁details,可以寫返個 blog 介紹下! ^_^

Related Posts with Thumbnails