Saturday, 9 June 2012

白頭髮?So What!?

在同事 F 的辦公室內開完會,A S 先站起來,從高角度看到 S 的頭髮。。。

A:喂喂,你有條白頭髮。。。
S:快啲幫我掹咗佢。。。
A:掹咗佢?會再出多啲㗎喎!
S:係咩?我見親都掹㗎。
F:你唔知咩?愈掹愈出。。。
S:哦。。。
A:咁重掹唔掹呀?
S:掹啦。
A:嘩,原來重有幾條喎!
S:嘩,咁都係唔好掹住先。。。
A:哈哈,原來你都有白頭髮!
S:哈哈,我講過你知啦,我表妹高過我,之前話過我知其實我都有,不過唔係好覺,我唔染髮啫嘛。
F:你冇染髮嘅咩?
S:有嘅,但唔係 regular,好耐染一次,為咗就個髮型靚啲果啲,未係因為白頭髮,染得多好傷㗎,費事啦。。。

雖然 S 天生愛美,花費不少心思和金錢保持儀容,在適當時候,有需要時也會以染髮去修飾,但也深明生老病死乃必然的過程,如果智慧和臉上的歲月痕跡成正比,經過歲月洗禮,只會活得更有自信!



4 comments:

卡臣 said...

我無乜理我的白髮

SKII said...

嘻嘻,男人冇乜所謂,你睇任志剛!

攞你命三千 said...

掹一條好痛架喎

SKII said...

三千,嘻嘻,女人掹眉都 okay,掹一條白頭髮 okay嘅! ^_^

Related Posts with Thumbnails