Tuesday, 24 July 2012

人生第一個十號風球

凌晨十二時多。。。

S:去訓覺啦,好夜喇!
M:我想等掛咗十號風球先呀。
S:吓?八號同十號都係咁㗎啦,有咩分別呀?
M:我未試過掛十號,上次係十幾年前,我都未出世。。。(上次 M 已出生,但沒印象)
S:哦,如果佢唔掛咁你點呀?你都要去訓㗎!
M:如果九號風球掛多過一個鐘都唔落,就會掛十號。
S:係咪架? 你去訓先啦,掛咗我話你知啦。
M:我睇過天文台啲資料,係咁話架。。。咁你記得話我知呀!
S:好喇。

說畢 M 進了自己的房間,過了不久。。。


S:真係掛咗十號喎!
M 從房間出來:係咩?(看着電視),係喎!
S:咁你而家安落啦,可以去訓啦!

之後還是擾攘了一會,看電視,confirm 真的掛了十號風球,M 才回到自己的房間。既然他那麼重視他人生中的第一個十號風球,OkayS 替他在此做個記錄。

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

早上,十號風球過後,八號風球也“落”了,上班去。嘩!原來“冧”樹並非新界丶郊外獨有的“奇景”,屋苑門口的大樹變成如此。。。


再看看 facebook,已經被朋友們上載攝於不同區分的“冧樹”照片“洗版”,這個十號風球真犀利!

6 comments:

Terence Yun said...

對他來說是一個體會,這就是人生。

laulong said...

唉,冧樹報告 1387 宗!

攞你命三千 said...

呢d童真黎:)

SKII said...

Terence,是的,人大了,對很多事都變得麻木,忘了這才是人生。。。

SKII said...

校長,好誇張!

另,M 的網誌可以在我版面左面那”親子篇“連線過去,可是他現在只是自己寫,已經很久丶很久沒有更新網誌了,歡迎去看看!

SKII said...

三千,是的,我已經有晒好耐!!!

Related Posts with Thumbnails