Thursday, 15 November 2012

Losing my Apple religion


自從跟隨大伙兒,從 iPhone 4S 變成 Samsung Note II LTE 用家之後,連家裡的 iPad 也不其然地被打了入冷宮似的。

雖然 Samsung (還是 Android platform),在某些方面,例如 touch control sensitivity 和準確性丶又或是相片的質素,仍然及不 iPhone (或說是蘋果產品),但其他方面,又確實比 Apple 優勝。。。

S 最喜愛的,莫過於那 S Notes function,可以把手寫或手繪的文字和圖畫,直接儲存為 jpg pdf 檔案,可以隨時以不同的方法如 emailwhat’sappfacebook etc 分享出去。雖然 S 是畫公仔白痴,但非常的鍾愛手寫文字,早幾天表妹 D 生日,S 就畫了一張簡單的生日咭送給她,物輕情意重,手寫的心意,是“打”出來的 Text 無法取代的,謝謝 S Notes S 重拾手寫文字的浪漫。

就憑這個,就連 iPad 也遠離麼?

也不盡然!另一原因大概因為 Note II size 吧。。。之前用 iPhone,面積比 iPad 細小許多,除了在路上用 iPhone 之外,回到家想閱讀報紙或瀏灠其他網頁或網誌,總會用 iPad,因為畫面比較大,但 Note II 5.5 吋“芒”,用來閱讀新聞也不錯,所以回到家後縱使看其他的,也會用 Note II,至於寫 blog 的話,想用手寫時用 Note II,想打字時開啟 MacBook Pro。。。

hmm … 當電話跟 iPad 之間的 “gap”愈來愈窄,differentiation 愈來愈少... iPad 的用量便愈來愈低了。。。




去年今日:

. 

11 comments:

卡臣 said...

我都心思思轉向samsung

佛爺 said...

安桌安裝app,仲容易過iPhone,只要以座檯或手提電腦,在Gmail的Play裡安裝,就自動上了智能手機了。

可否關了驗證碼?真是好討厭。

Ebenezer said...

我仲係好out,最近order 咗部 iPad mini 添:(

攞你命三千 said...

係時候離棄蘋果喇~

Anonymous said...

testing of verification

SKII said...

卡臣,都幾好用㗎!

SKII said...

佛爺,我都覺得易啲。另外,個驗証其實唔係我 set 的,攪咗一大輪,應該終於關了,有機會請再試試(雖然我自己以 Anonymous 身份試了),如果仍要驗証,請告訴我,再去 set 過。

SKII said...

Eben,好似好耐冇見你出現。。。都唔係好 out 啫,我都諗過買 iPad mini ^_^

SKII said...

三千,如果 eventually iPhone ‘merge' with iPad,又有啲如 S Notes 的 functions,我又轉返會都未定㗎,never say never 嘛,我用 iPhone 之前就係比個 samsung 激親,用咗四個幾月壞到要換“底板”,於是轉去 iPhone,點知而家又用返samsung... :-P

佛爺 said...

上一季度,蘋果市場佔有率,已經低過安桌作業系統很多了。

你的留言不需要驗證碼了,這樣留言容易得多。

SKII said...

佛爺,是的,已經唔係時候買蘋果股票!(其實我從來冇買過)

至於驗証碼,冇咗就好了,我都覺得好煩!

Related Posts with Thumbnails