Tuesday, 6 November 2012

好彩 S 嫁咗!?


多天沒有更新網誌,事緣工作忙到冇朋友(實際上是冇埋家人 >_<),上星期三晚,佰忙抽空和特地在 weekday 也從內地返港探她患病的父親的神婆 T 丶還有 P 和也是忙到“飛起”的 I 晚飯。

結果工作放不下,S 整整遲了一個小時十五分鐘,坐下來吃飯時已經是九時多差不多十時,遲了這麼多,甫坐下來當然是“灑冧”(道謙),怎知好友們不但沒有嬲,神婆 T 還對 S 和也是遲了半小時有多的 I 說:

完全明,做野就係咁,快啲食野先好彩你兩個嫁咗!!

S:我知,你想講,如果唔係咁做野法唔洗嫁吖嘛!

I:嘻嘻。。。

T:係呀,我咪係囉。。。雖然而家心態唔同咗,冇咁認真,但以前唔識野。

S:哈哈,諗落原來我冇乜點拍過拖,以前除咗初初出來做野有時會去下街,後來星期一至四,因為放唔到工,從來唔約人出街,星期五有時都攰到扒喺到!

I:係呀,好彩嫁得早,我都周時做到日夜不分!

S:其實我而家份工已經比以前果啲“正常”好多。。。

那夜晚飯後的星期四和星期五,情形更糟,星期五從辦公室 check out 時已經接近星期六。

周末 family day,陪 M 去考琴又和好友一行十幾人到山頂“行大運”。

昨天抖摟精神,一星期之始,又是很晚才下班,路上在美女 group chat 向好友報告行縱,神婆 T 又是那一句:Luckily you are married

S 答:都係架!

然後加快腳步回家吃飯。





  

2 comments:

laulong said...

嫁咗就正常?唔會困身?

還是嫁咗後唔駛再牽腸掛肚?

咁即係結唔結婚好?

SKII said...

校長,哈哈,其實 ... 我都唔知呀!

或者試下咁講,有啲人覺得,呢世人好歹都要結一次婚,以為婚姻係“終點”,但如果忙到連拖都冇時間拍,又有乜機會向呢個終點進發呢?

Related Posts with Thumbnails