Thursday, 24 January 2013

PCCW 冇次做啱野嘅


每次搵 PCCW 駁電話線、電視線或上網寬頻,冇一次係唔出錯嘅,偏偏 S 以前喺新界住嘅屋苑太舊,只有呢一家 service provider,最離普果次係 S 喺以前個屋苑內從 A 單位搬去 B 單位,佢地 cut A 單位嘅上網 service 之後,竟然話冇 slot B 單位,但 S 個合約繼續比緊錢架喎,終於費氣費力又出動到話要投訴(其實佢地根本唔夠人做野,亦唔 care S 會投訴),anyway,攪咗一輪至裝返。

總之約佢地整野,error rate 100%,完全冇一次係個 order 落得啱嘅。

搬返出嚟九龍,由於一個騎呢原因,結果兜兜轉轉又係用返 PCCW,最近又搬屋,又係喺同一屋苑內搬遷,今次亦冇例外,又係錯,明明約好同日搬 under S 母親個名嘅 fixed line 電話線丶同埋 under S 個名嘅 broadband service 到新單位,果日重要 S 特登放假等收野同安裝等,點知師傅上到嚟,話只收到接駁電話線嘅 order,而冇 order 係唔會替 S broadband 嘅,擾攘咗一陣,唯有打上台。。。

As expected,等咗一大輪至有人聽電話,解釋一輪又係比人耍,但今次有啲奇怪,就係 S 冇要求,但接線生駁咗去比當值經理同 S 講,原本搵個高級啲又話得事嘅人嚟處理,應該係好事,點事竟然係重衰,第一,阿當值經理根本冇瞭解件事,完全唔知發生乜野事,即係要 S 重覆,真係火都嚟,但更火嘅係,阿當值經理話:

要向落錯 order team 瞭解錯咗啲乜,點解唔安排同日幫 S 整?又話要因為要“幫”S,要慢慢同 S 傾。

真係聽到都把幾火,結果又係發爛渣,但 S 做人好有原則,發爛渣都要有道理,於是一輪嘴同阿當值經理講:

你有冇錄音?(有)咁就最好,你錄起以下我講嘅野,唔好要我重覆。。。

第一,我唔係要投訴任何人,你內部要查邊個錯,你慢慢,話知你本一日丶一個星期定一年,唔關我事,我要嘅野係根據之前約好,你地今日幫我裝電話同 broadband

第二,我唔駛你慢慢同我傾,傾得嚟你個師傅都駁完啦,佢原本喺我屋企,如果唔係要嘥時間打電話上嚟傾嚟傾去,佢(師傅)一早就裝好,應該走埋添啦。

第三,唔該你攪清楚,你唔係幫緊我,而係幫緊你自己,如果我今日至打電話嚟要你今日幫我搬,咁你就係幫我,甚至可能係我無理取閙,但而家明明預先預好晒,你地漏咗 order,做返好係應該嘅,唔好講到好似好幫我咁。。。

重有,我再講多次,我冇話要投訴任何人,你內部查乜唔駛同我交代,你只要向我交代今日幾點搵人上嚟駁埋個 broadband 就夠啦。

S 閙果個當值經理當然唔高興,但冇辦法,鬼叫係佢地自己出錯在先,結果又廢話一輪之後,安排同日黃昏到 S 家安裝埋個 broadband。。。

咪係囉,一早即刻話幫 S 安排返,咪大家都慳返啖氣囉!




. 

2 comments:

攞你命三千 said...

呢間公司入面好多混亂野講都冇人信
(grad前後有堆同學做過)

SKII said...

三千,其實我信,所以費事投訴,根本冇人會理,講多無謂,最緊要係佢快啲做返好啲野!

Related Posts with Thumbnails