Saturday, 16 February 2013

Sense of Existence


M:有同學問我點樣可以增加 sense of existence…

S(心諗好深澳喎):叫佢做啲特別啲嘅野囉!

M:係呀,我叫佢整 homework list 同做 (homework) 人肉 reminder…

(註:M 是班上的 “homework controller”,即是每天在 facebook 內更新明天要交的功課清單,初時 S 以為是老師 assign 他做的,上次班主任來我們家做家訪時(按此閱讀全文),S 才知道 M 是自發的)

S:哈哈,呢啲就啱啦,特別還特別,千祈唔好“諗錯隔離”,有啲人為咗引人注意可能去偷野丶甚至吸毒,就係想人比多啲 attention 佢,咁係大錯特錯架!

M:係嘅。。。



4 comments:

Ebenezer said...

增加 sense of existence?

我以為係美容院廣告添^^

SKII said...

Eben,哈哈哈,笑死我!但美容的確又係一種增加 sense of existence 嘅方法喎。。。

Christian said...

哈哈, 依家咁細個既小朋友就唸緊存在主義。



/
christian | my blog : www.christianyuen.blogspot.com

SKII said...

Christian, yes 呀,好高深,早熟過我果時好多!!

Related Posts with Thumbnails