Thursday, 28 March 2013

Emax 泊車奇遇,冇紀錄但入咗閘?


今日繼續放假,和 M 往打保齡球,離開時,又來一個“騎呢”奇遇。。。

話說 S 往位於商場內的停車場收費處辦理泊車優惠時,一併把入閘時“過機”的信用咭和泊車優惠券交給職員。。。

職員:泊車飛呢?
S:我用 visa 入閘,冇泊車飛喎,要嘅咩?
職員:用 visa 入係冇飛嘅,但呢張 visa 冇你入車紀錄喎!
S:我係用呢張 visa 入架喎,冇飛噃。
職員:你會唔會唔係用呢張咭?
S:我好肯定係呢張,不過是但啦(一面拿另一張咭出來),你試下呢張。。。
職員:都冇喎,你係咪“㩒”飛入架。。。(語氣有點不耐煩)
S:都話唔係咯,我入完咭,個閘升起我至駛車入嚟。。。你個閘唔會自己無端端開架係咪?你地應該有 cctv 影住,你 check check 先啦。。。

其實 S 還想說,自己架車新車“落地”還不到兩個月,絕不會憨居到“衝閘”,不過知道此乃浪費時間,於是把大概的入閘時間丶車牌號碼丶顏色和牌子告訴對方,着她找找閉路電視和系統內的紀錄。

女職員一臉不滿地至電“內部”,把情形告訴對方,其實這個女職員的態度一直不大好,態度和說話都已經認定是 S 攪錯了什麼似的!但 S 今天心情好,不想和她一般見識,只叫她找人處理,S 坐在一傍等。

未幾,一個比較高級的男職員到場,告訴其他職員正在翻查紀錄,需要一點時間,他會和 S 一起等,這個男職員的態度比度好,於是 S M 坐在商場的長櫈上等候。

相隔了大概十分鐘,高級職員告訴 S,從閉路電視的紀錄看到 S 入閘情形,亦確定 S 是“入咭”而並非“攞飛”的,而電腦系統內亦有一個 visa card 的號碼,於是問 S 借了 visa card 來核對,一對之下,確定了是 S 第一次交給女職員去處理繳費的那一張,可是,不知怎地,讀咭機顯示 visa 咭內並沒有入閘紀錄。

結果,高級職員要帶 S 往位於 B3 的“停車場總辦事處”(其實那只不過是收費“窗口”)辦理手續,程序是要特地發回一張“泊車飛”給 S 用以出閘,和另外在系統內“人手辦理”取消 visa 咭的紀錄,以免下次(雖然不知何時)系統錯誤以為 S 未付款。S 問高級職員和在 B3 收費處的職員,從前有沒有試過類似事件,他們都說這是第一次!! 哈哈,又一次“奇遇”!

至於那個女職員,今天算她走運,以她的態度,如果遇上個“火火地”的顧客,一定被投訴,只不過,S 不想為無謂的人 ruin 假期,放她一馬!!反正她如果態度不改,遲早被其她人教訓,S “慳返啖氣”好好愛自己好過!



2 comments:

Ebenezer said...

明顯是硬件有問題,前線小職員就要硬食。難得妳好人,對他們包涵。

SKII said...

我明白對前線小職員發脾四都冇用,但如果對方態度太差,冇面俾!今日呀女職員雖然有啲唔耐煩,不過唔算太過份,我亦心情好,快快攪掂件事,算啦 ^_^

Related Posts with Thumbnails