Monday, 22 April 2013

十年冇見都認得,即係。。。


人,因為每天都看着自己,難以擦覺隨着時光飛逝時,歲月一點一滴地對自己的容貌和外表造成的改變。昨天 S 在想,會不會在自己覺得還可以之時,一些很久沒見的故人,重遇時也許會被嚇一跳?

有人提議:咁你搵個十年冇見過嘅人問吓囉!

S:唔駛啦,十年都唔見,認得就話啫,萬一真係唔認得,真係唔知好過知,無謂啦!

哈!哈!

那知說時遲那時快,今天和 A 一起吃過午飯後,S 在街上巧遇一個已經多過十個年頭沒見過的朋友,之後 S 把昨天想過的告訴 A。。。

A:哈哈,好似我咁,上次撞到個 n 年冇見過嘅小學同學,一眼就認得,即係,大家都 okay 囉!

S:嘻嘻,又係喎!





6 comments:

Ebenezer said...

妳真係由小學到現在個樣都冇變過?

SKII said...

哈哈,唔知呀,既然好耐冇見嘅人都認得我出,當住係先囉! ^_^

quitur said...

老老實實,我覺得小孩子(街上唔識的), 包括手抱BB的母親(都係唔識的),着小孩子叫你的稱呼,由"姐姐"變做"姨姨",才見真章......

我由22過渡到現在3+歲,未婚,幾年前被人咁叫,大嚇一驚﹕ 咩事呀?!,試過多次,知乜事咯...唔係唔心傷的....

SKII said...

quitur,謝謝你來訪。
讚成,那些唔識的人睇到的最真實,不過我已經覺得冇乜所謂,因為實情係,自己已經係一個青少年的人的母親,唔少人的姨姨,人地叫聲我“姐姐”,係識做丶比面啫!總之唔好咁快變“阿嬸”,就可以了。。。^_^

quitur said...

如果我生了小朋友,我都唔介意,最弊我未結婚。。@_@
"姨姨"提醒你青春不再,sth about lost opportunities, 係hurt的

SKII said...

quitur,明白。但咁又唔駛愁,我都有唔少 friends(尤其係喺呢個 blog 度成日提起的“美女” group chat [ label = forever beauty] 內的 good friends),都係同你一樣,最緊要有自信呀!

Related Posts with Thumbnails