Sunday, 12 May 2013

母親節禮物之畫好“實”喎!


今天是母親節,好友 C 昨日在 group chat 分享了女兒送給她的禮物,是女兒替 C 畫的俏像,雖然樣貌不完全像,但卻把 C 的神態掌握和捕捉得很到位丶很傳神,要知道,C 的女兒只是小學生,如此畫功,已經非常的有水準,而且出自她自己的手筆,簡直是最窩心的禮物。


眾美女無不讚嘆,已為人母的更加羨慕不已,怎知神婆 T 在讚賞一番完之後,竟然加了以下這個抵死註腳。。。

T:我姨生女由細開始到而家,送比我的 birthday gift 都係畫,我希望今年收實物

S 搶答:畫已經好「實」喎!

A:畫唔係實物咩?哈哈哈!

嘩哈哈,S 還未來得及回應,已經笑死咗!原本還想“贈興”加一句。。。

「好彩你揀唔結婚丶生仔囉!」

但收起了,先 post 來這兒再叫 T S blog 閱讀,增加 “小想法”的點擊率,為 T “製造”給 S 的“母親節禮物”! :-P

另,不知如果神婆 T 知道 M 今年送給 S 的“禮物”是彈琴比 S 的話,T 又會覺得如何呢?

無論如何,祝大家母親節快樂!





3 comments:

Ebenezer said...

我個仔送俾媽媽及嫲嫲兩個嘅禮物好實,係由我請佢地去飲茶。

Coffee said...

好好笑的「實物」論,哈哈!

SKII said...

Eben,你個仔同你都咁乖,媽咪們一定開心啫!

Coffee,神婆之所以係神婆,除咗因為佢生俏丶星座丶命理乜都信之外,亦因為佢夠晒神化 :-P

Related Posts with Thumbnails