Thursday, 23 May 2013

回返啲人情嚟呀!


好友 C 早幾日在美女 group chat 傳來一段故事:
男女朋友拍拖多年,終於上個月隆隆重重攞酒結婚,但結婚一個月之後,各自回了“娘”家,為啥呢?

S 笑答:因為結婚只係為咗擺酒,唔係為結婚!!

眾美女七嘴八舌一番,C 揭盅。。。

原來因為大家都不想做家務,索性離婚,已經分了居,各自回娘家住!

眾美女又再議論紛紛。。。

美女?:唔想做家務,請個工人囉!

美女??:而家啲人都唔知知唔知結婚為何物,根本冇考慮清楚對方係唔係可以一齊過埋下半世嘅人,就隨便結,根住又隨便離。。。

美女???:嘅然唔想做,又唔荒會識做,就算請個工人都隨時要阿媽訓練埋個工人啦,真係!

C 又嘆氣道:果個係我同事,佢結婚時回禮比我的朱古力重喺我枱面,真係估唔到粒朱古力嘅壽命重長過佢段婚姻!

冷不妨 Mrs. McDonald 來一句:我覺得應該叫佢回返啲人情囉!

係喎,件事發生在大陸,會唔會有人攪個隆而重之的“A 貨”婚禮,其實只為了賺人情!?

所以讚成,應該叫佢回水,最多比返粒“長壽朱古力”佢囉!

下一節:公主王子離婚事件





4 comments:

Desertfox said...

太离谱了吧,只是我今年听过最离谱的故事!

Coffee said...

嘩!真係離晒大譜!雖然離婚的理由可以好多(包括唔想做家務),但多數都是經不起時間的折磨才會因小小嘢都可以離婚,不過如此短的時間內就真係荒謬之極!

卡臣 said...

跟細個玩煮飯仔一樣

SKII said...

Deserfox & Coffee,但係啲人真係咁離譜,真人真事嚟呀!

卡臣,咪係,如果唔係為呃人情,真係好幼稚囉!

Related Posts with Thumbnails