Friday, 21 June 2013

命中注定。。。戀母狂!?


S:你愈嚟愈大個仔,有冇見到女仔想識佢呀?

MErr … 冇喎。。。

S:係咪架?我中二果年有個男仔成日跟住我。。。

M:我地而家唔係好似你啲舊時代咁,重有,鍾唔鍾意一個人唔係睇果樣嘅。。。

S:吓,咩舊時代唔舊時代呀?如果你鍾意一個人就想識佢架啦。

M:星座話我好遲先遇到我鍾意嘅人呀。

S:好心你啦,咁迷信架,星座嘅野,睇下無妨,唔駛信晒架。

M:我都幾信果日潛意識個節目講,一早就知道鍾意咩人,睇下幾時遇到啫!

S:如果果個節目講嘅野係真,即係你會鍾意個同你差唔多樣嘅人(按此閱讀),嘻嘻,咁唔一定係靚女啫!

M:咁又係。。。>_<

S:係囉,都冇話你淨係鍾意靚女。。。Err。。。哈哈,諗落又唔係喎,你咁似我,如果你鍾意似你嘅人丶咪識係都似我囉,咁點會唔靚呀?

2012

M:咁都應該幾靚嘅!

S:如果你似你老豆多啲就唔同啦! ^_^

M:哈哈,好彩冇咁似佢 ^_^

S:話時話,如果你鍾意個似我嘅人,咪即係鍾意呀媽?

MErr…







. 

No comments:

Related Posts with Thumbnails