Saturday, 27 July 2013

問路天使,多九折


S 從小到大,不時在街上被人搭訕和問路,次數多到記不清,早已習以為常,以前間中有在這個網誌寫過,雖然每次情形未必一樣,但寫得多了又沒什麼意思,只把比較有趣的記下,包括今天這個。。。

話說今天 S 在現居附近的商場“濕平”(shopping),想買一對比較 decent 的上班鞋,看了一丶兩間店鋪,試了幾對,都不合心意,到了第三間,試穿了這對幾好看(見圖)就“扑搥”,由於售貨員姐姐之前說過有折扣,預備付款前,S 問清楚。。。

S:係咪有折呀?

售貨員姐姐:係呀,買一件有半價。

SOkay,買一件已經係半價?咁買多啲呢?

售貨員姐姐:Err … 一件都已經有半價喇。。。

路人甲 A 小姐:我都揀咗呢對鞋(指住 S 選好的),揀咗兩樣,我地一齊計好冇?三件再有九折,我唔想夾硬揀啲野。。。

S:哈哈,梗係好啦,(S 望一望售貨員姐姐,繼續說)佢唔話唔得咪 Okay 囉。。。

售貨員姐姐:Okay 架,不過你地要“打”埋同一張單。。。

S:咁可唔可以分開比錢?即係同一張單,我有我比。。。

售貨員姐姐:得架。。。

A 小姐:哈哈,咁得啦,我再睇下添。。。

S:我都再睇下添。。。

於是 A 小姐和 S 各自繼續選,S 再試穿了一條裙,但不合心意,沒打算買。。。

A 小姐:原來我地買夠五件,係額外八五折!

A 小姐在原已選了的兩件貨物,再選定了另一件外衣,如果 S 也買一雙鞋加一條裙,總共五件,就可享額外的八五折。。。

S:但我剛試果條唔啱心水添,咦,其實你而家都買夠三樣,已經可以有 additional 果九折喎,咪無端端益咗我?(哈哈笑的樣)

A 小姐:冇所謂啦,收錢果個(望住售貨員姐姐)都話 Okay

S:哈哈,咁又係,唔該晒喎,無端端慳到錢!!

然後在等候付款期間,S A 小姐繼續攀談,原來 A 小姐住在 S 同一屋苑,售貨員姐姐還笑說,S A 一見如故!

離開時,S 打趣說:唔知下次會唔會再撞到呢! ^_^

A 小姐,哈哈,可能架!

然後道別便各自離去。。。

期待和 A 小姐下一次偶遇!








. 

4 comments:

Grin.Koay said...

虽然地球是圆的,但是人的感官早已麻木,
偶尔遇上这样的情节,算是给细胞舒缓下^。

SKII said...

Grin,謝謝你來訪。是的!

Christian said...

哈哈,有緣的總會撞到。

SKII said...

Christian,謝謝你來訪。哈哈,既然係街坊,再撞到都唔出奇架! ^_^

Related Posts with Thumbnails