Sunday, 28 July 2013

兩萬幾蚊?Leica丶Sony 都唔靚!


和朋友 LL 講起影相,S 話都幾想用下 full frame 嘅相機,因為唔係 full frame 嘅製式,影出嚟嘅相硬係好似少咗啲野咁,但以 S 的技術同耐性,重有承受“重”的程度(按此閱讀),點都唔會買 full frame 嘅“大機”,而家果部 DSRL 已經好重,唔想帶住周圍行,話說 Sony 出咗個小型但 ff 嘅機。。。

S:冇睇過啲 details 呀,大概幾錢呢,幾千銀得唔得?

LL:幾千銀?買個 GF 啦。。。

SGF 都幾好呀,不過由女友 2 號已經想買但冇買,我而家想要 full frame 呀!好似 Sony 出咗部。。。

LLSony 果部?二萬六。。。

S:嘩哈哈,咁“唔靚”喇!

第二天,LL 拿了從雜誌看到關於 Leica X Vario Sony RX1R 的比較給 S。。。


S:唔駛睇啦,DC 都要二萬幾蚊,重要冇得換鏡又冇得 zoom 。。。

LL:你要 full frame 吖嘛,冇得揀!

S:有!咪就係揀唔買囉。。。要咁貴就 Leica Sony 都“唔靚”啦,我又冇技術丶又冇心機鑽研點用,用啲咁貴嘅玩具,咪棧蹝錢!

LL:哈哈,你咪話,上次我去俄羅斯,有兩父女,成身都係呢啲野,不過,啲咁“豪”嘅玩,唔啱我玩囉!







3 comments:

Ebenezer said...

買喇,試下啦^^

佛爺 said...

只用Jpeg格式,無選用RAW格式,兼無用Photoshop來執相,買貴相機來哂氣!嘻嘻!

SKII said...

Eben,咁貴,唔駛啦! :-P

佛爺,係呀,我完全冇做呢啲,無謂蹝錢又哂氣! ^_^

Related Posts with Thumbnails