Sunday, 11 August 2013

什麼是重點?


M 隨學校和教區舉辦的學習團,到了紐西蘭兩星期,昨晚回港,我們和他同學 G 和家人一起回家。。。

S:你地住果個 host family,可以招待你地三個人咁多,間屋係咪好大架?

M:係呀!

S:咁有冇影啲相嚟下呀?

M:冇喎。。。哈哈,呢個都唔係重點。。。

G:我有喎(拿出相機),拿 auntie (給 S 看)。。。

S:嘩,間房真係好大喎。。。

G:嘻嘻,我自己一間房!

* * * * * * * * * *

S:咁你地喺果度返學有乜做架?

G:我地個個唔同,每人有個 buddy,跟 buddy 個時間表。。。

S:哦,咁架。。。

M:係呀,人人唔同,我有一日跟兩個唔同嘅 buddy。。。

S:咁即係上乜堂呢?攞個時間表嚟睇下。。。

M:我 “dup”  lu

S:吓,駛唔駛咁快呀?

G:係囉,我個重喺度呀。。。

M:我畫到花晒,上咗堂咪得囉,個時間表都唔係重點。。。

大家都 “O”晒嘴!!

* * * * * * * *

唔通,呢個先至係重點。。。


S:喂喂,頭先果幾個女仔(和 M 他們不同學校的),猛咁叫你地一齊影相,好想識你地咁喎,如果第日佢地約你地去街,會唔會去呀?

M:會,認多啲朋友吖嘛!

S:哈哈,你估遲啲開學果時,你地第二啲同學會唔會話“唓,你地去 study tour 原來掛住識女仔”。。。

M:咁佢地當初都可以報名架。。。

S:你又話係老師推薦,重要 assess 過成績同 conduct 嘅?

M:係呀,要 assess,但自己都可以報名,老師會 assess 過至知比邊個去。。。





. 

No comments:

Related Posts with Thumbnails