Tuesday, 22 October 2013

冇諗過保養期都未過就壞囉!


今日終於攞個香薰座去 Oregon Scientific 度整,事緣係上年十二月至買嘅野,用咗唔夠半年就唔 work,以為只係個 remote control 冇電,點知換咗電之後繼續唔 work,一直冇心機攞去整,直至早兩日知道可以攞去 IFC 間分店就可以,既然喺公司附近,今日就到 IFC 一遊,向 sales 姐姐講咗以上嘅背境之後。。。

Sales 姐姐:你有冇帶果張保養咭?

S:冇喎,有咭嘅咩,喺邊度搵?

Sales 姐姐:係呀,應該係跟個盒裡面。

S:咁唔駛搵喇,我應該“dum”咗。。。

Sales 姐姐:咁要當冇保養咁 charge。。。(一邊講,一邊“落薄”)

S:我買咗唔夠一年,已經壞咗幾個月,你 check check lot no. 都應該知件貨有幾新啦!

Sales 姐姐:呢個唔準確,confirm 唔到係幾時出廠或賣出。。。

S:嘅然你地啲 policy straightokay 啦,你 quote 個價比我,如果我整就跟冇保養,但重點係你地啲香薰座唔係平(盛惠 $1,398!但有折),我完全冇諗過連保養期都未過就壞囉,我最近買咗個二佰零蚊嘅都幾好用。。。如果係咁,I wanna make a formal complaint about the product quality,我知唔關你事,但我唔會再買你地啲野。。。

(省下以下幾十字。。。唔係呀話,你估買緊雪櫃丶洗衣機丶車丶電視又或者 Macbook Pro丶貴相機果啲“大件野”咩?買個香薰座都要煞有介事咁攪保養,S 冇咁得閒耶,因為真係誓估唔到咁化學吖嘛!另外,平果個當然冇咁靚,但勝在平得嚟夠實用,價錢只係四份一咋!)

Sales 姐姐:咁我 check 吓先。。。

S:不如你 check 咗發生乜事先,最好只係好似我諗咁,只係個電池唔 work 啦!

Sales 姐姐於是攪咗一大餐,結果証實真係只係粒電池唔 work,但言下之意 S 換的“新電池” quality 唔夠好(S 當然唔 like,因為 S 發現家裡 quality 絕對冇問題果隻 Apple mouse,唔係所有牌子嘅 2A 電都用得到,有個尚好嘅 alkaline 電芯就唔work,反而平啲嘅 2A 電又 work)。。。於是 S 查問。。。

S:你地原本跟機果粒電池,應該用到幾耐?

Sales 姐姐:應該 8 12 個月。。。

S:跟我果座嚟果粒唔夠半年就死咗!

Sales 姐姐:咁你都可以放低架機比我地 check check。。。

S:唔駛啦,我唔鍾意嘥時間丶又要行嚟行去,你而家比過粒嚟,我唔比錢架,唔係幾錢嘅問題。。。如果佢又唔 work 我至再攞嚟整啦,by the way,我應該預佢用到幾耐?

Sales 姐姐:都係 8 12 個月。。。

OkayS mark 低佢,是日 2013 10 21 日,睇下“舊”新電池用到幾耐!

hmm... 但諗諗吓,今次未必可以作準,因為已經買咗個又平又正嘅“保濕機”,呢個會用少咗,理應“舊”電會“長命”啲,Okay,比個機會佢,睇吓點!





1 comment:

Ebenezer said...

估唔到香座原來咁貴。

Related Posts with Thumbnails