Saturday, 19 October 2013

跑先換對鞋。My New Balance


New Balance S 而言,係 M 小學時買比佢著嘅波鞋,唔算等別鍾意,只不過係 just another choice of sport shoes brand

點知呢一兩年 New Balance 爆紅,好似話係當年 Apple 教主 Steve Jobs 都著掛,潮人個個最少腳踏一對,但一向自我嘅 S,並冇跟風,一直冇買亦冇打算買,直至上星期,因為要 replace 果對已經著咗 n 年嚟打波同“跑步”(其實係行路)嘅 Reebok,想起成世都未潮過丶重鬼咁知慳識儉嘅老朋友都話跑步只著 Mizuno New Balance,於是。。。


S:我買咗對 New Balance

老朋友:好吖,好著呀。

S:好貴吓。。。我買嚟“行路”。。。

老朋友:咁買對平平地,三四佰算啦。

S:冇啲咁嘅野(價錢)喎,你果對都七佰幾啦!同埋你唔比我行行吓又想跑吓咩?

老朋友:咁買對好啲架囉,不過橫掂你唔係跑得勁,唔駛買果啲專愛嚟跑步嘅款啦。。。

S:就係果啲“行街”鞋至貴呀,成千幾銀,所以我揀咗對步跑 series 嘅。

今朝早同對跑鞋“開封”,哈哈,真係幾好著,個底果然墊得對腳好舒服,而且非常輕,唔怪古語有云「工欲善其事,必先利其器」,Okay ,S 一於,跑先換對鞋!

同場加映,自戀系列,今日跑完返屋企時嘅自拍靚樣。。。





2 comments:

Ebenezer said...

真係好靚靚播^^

卡臣 said...

我都係新平衡的fans

Related Posts with Thumbnails