Saturday, 30 November 2013

認真揀丶求其結



=> 好友 C S 都一樣,好認真咁揀男朋友,結果求其咁結咗婚!!


話說好友 C 有好多癲人追(有啲真係癲癲地架),但佢揀男朋友好認真,可以令到 C 鐘意對方的,五隻手指數埋都太多,C 同兩個前度,都拍幾咗年拖,皆是沒結果,最後到咗同 C 開花又結子的阿“魚生”,只係拍咗幾日拖,C 就覺得係佢啦

S 呢?

Err … C 差唔多,S 鍾意過嘅人,比 C 更少!細個時揀男朋友,認真到。。。唔止冇朋友,簡直係冇男。朋。友。只怪自己想太多!後來糊裡糊塗拍過拖,再後來明白做人別太認真,相信緣份丶順其自然,一切冥冥中自有安排。太過刻意經營,反而會落空。

後來,連 C 自己都話,想唔認求其都唔得!之不過,如果冇“求其結”,又點會有之前寫過的「認真揀丶求其買」,求其得嚟但浪漫爆燈的買屋事件呢! ?

至於 S,談到婚嫁,對結婚 (註冊)這回事無可無不可,而“酒”,就更加可擺可唔擺!不過結果都係結咗婚,重擺埋酒添!但擺酒嘅地方並非 S 自己搵,而係家人提議的,而婚禮一啲都唔“童話式”,記得 S 無意中聽到某表妹嘅說話「點解乜(花巧野)都冇?」,所以 S C 一樣,想唔認求其結都唔得!

還記得電影「500 Days of Summer 心跳 500日」,Tom 對 Summer 講果句。。。

“You don't wanna be anyone’s girlfriend, but now you are someone’s wife…”

女主角無言,因為。。。

解釋唔到!



3 comments:

quitur said...

我睇咗呢度好耐,發現你提兒子M 提得多,另一半反而好少,像隱咗形: p

你都唔算冇異性緣,我30幾歲从沒有人對我有興趣,真係把鬼!LOL,probably no one can beat me. no embarrassment to disclose this as we don't know each other here. I have accepted that my child-bearing phase is going to pass and i will be childless. But having children is an one -way output and you can't (and should not ) expect returns. So be it (shrug )

扯遠了

S said...

quitur,謝謝你常常來訪!其實另一半係我讀者(但係我迫佢睇),既然佢冇興趣睇,費事寫佢 :-P

M 我只能做佢朋友,因為我唔識做人呀媽,幾年前寫過“唔生又生”,你有興趣的話,睇下就明(我一陣搵條 link 比你)。

其實拍拖、結婚、生仔全部講緣份,我明顯年紀大過你,有唔少朋友仍然係單身,但一樣有桃花撞埋嚟,所以唔好氣餒! ^_^

S said...

唔生又生

http://sally-smallthoughts.blogspot.hk/2010/01/blog-post.html?m=1

Related Posts with Thumbnails