Wednesday, 27 November 2013

發一次“脾四”抵消 n 次 facials


星期日去做 facialS 好少星期日去,一心諗住今次星期日去冇平日夜晚咁趕,可以 relax 啲同多啲時間做比較需時嘅 treatments。。。

點知,個 sales 姐姐同美容師姐姐,不停咁 sell S 買新果種 facial (比個代號做 facial X)background 係咁嘅,話說早前 S 試過 facial X,效果都 okay 嘅,但由於 S 重有唔少其他 treatments 未做晒(以下寫點樣“唔少”法),當時 sales 姐姐雖然 sell S 話如果即時買 facial X package,果次就送比 S 同送其他野,但當時 S 寧願比九佰幾大元嘅試做價,都唔買 package,咁答案係想唔想買,心照啦!

之後去過一次,sales 姐姐又 sell SS 話趕時間,下次先講。。。

到咗今個星期日,佢地又嚟。。。其實佢地(尤其是美容師姐姐)好熟 S 脾性,就係唔鍾意蹝時間同最僧人煩,但可能職責所在,不厭其煩又繼續講。。。

Okay S 深明發“脾四”對自己皮膚唔好,於是應酬佢地,講咗成幾個字,大家 agreed 咗唔洗再試啦,就喺 S 現在嘅 treatments 搵最啱今日做嘅野就 okay啦,咁 S 有乜呢,一齊嚟睇睇。。。

一共重有4 56 種唔同嘅 treatments,而其中三種“做機”treatments(即唔係人手做的facial),重有最少十幾廿次至廿幾次。。。

係囉,真係好多呀!正常人知應該做咗佢先啦。。。

Agreed 咗之後,sales 姐姐離開美容室,只剩下美容師姐姐,點知。。。

佢又兜返轉頭繼續講,心諗 XYZ (俗語代號),但 S 都冇鬧佢,因為佢一向 serve 得 S 幾好丶都幾熟的,但真好係煩,而且有似熟賣熟之嫌!於是 S 用講笑嘅語氣話“你未見過我發脾氣,好得人驚架。。。但你繼續講我會發脾發架”。。。

講咗唔止一次,結果。。。

S 坐起身,同佢講「你叫呀 D姐入嚟同我講(D姐係 shop manager)。。。」

美容師姐姐無奈地出去搵 D 姐,S 諗咗一陣,見只係洗咗面同清咗眉毛嘅“雜毛”,乜 treatment 都未開始,於是,換返自己啲衫,走!

行到出 reception 時,S 同佢地講。。。

「我入嚟果時係四點廿幾分,而家就嚟五點踏二,你地嘥咗我好多時間,我冇野講,bye bye !

行去出商場,喺對頭嘅 escalator 見到 D 姐,佢有啲啲驚訝(應該係心諗點解 S 咁快走),S 同佢講:「我會 arrange 返我個 folder  過中環。。。」

Escalator 向返方向行,D 姐未及反應,S 以經飄遠。。。




2 comments:

m. said...

完全明白你既感受!有時做熟左既facial姐姐,都唔想破壞大家關係,但不停咁講真係好難頂! 你係大集團定係啲小鋪做?

S said...

m. 謝謝你來訪。我去的是大集團,買咗嘅 package 可以喺任何一間分店做,都幾 flexible,但當然,自己都唔會轉來轉去,因為做熟咗始終係 serve 得好啲嘛 :-P

我有時間會寫埋之後我同 shop manager 講嘅野,有興趣再來睇睇 ^_^

Related Posts with Thumbnails