Friday, 6 December 2013

S 的自閉密友 A


S 自小比較自我,性格“起晒棱角”,活到現在算是有些朋友丶又結了婚丶更有一班美女好友,簡直算得上幾生收到!

有趣的是,S 雖然極之“有性格”,但也許人夾人緣丶物以類聚丶甚至是“曹操也有知心友”,S 有一丶兩個密友,也是非常的“有性格”,甚至有“自閉”傾向,“自閉”程度幾近和 S friend 到冇朋友”!

而更有趣的是,雖然 S 以“密”來形容這些“友”,但我們其實又非常的“疏”,因為能夠成為 S 的“密友”,都有一個共通點,就是行蹤異常的飄忽。。。

S:我果次見到 Z,佢話下之約埋你出嚟。。。

密友 A:唔駛預我啦,你地自己去啦。

要知道,Z 只是 S 的普通朋友,反而 A Z buddy丶好 friend buddyZ 要約 A 根本無需要經 S,而 A 從來沒有憎恨過或討厭過 Z,但 A 只是“自閉”性情“發作”,不想見人吧了。S 怎麼知道?都說 A S 是密友,S 當然知道,亦相信啦。。。okay,繼續對話。。。

S:好呀,其實,佢問我你喺邊度喎。。。

密友 A:哈哈,咁你唔駛提我返咗嚟。。。

SOkay

話題快速結束,轉移至其他事情!!

See,密友就是如此和 S “friend 到冇朋友”!

哈哈,S 沒有寫到任何背境,密友的性別,S 如何認識 A 或一起經歷過什麼,不知這個會否把 A 的身份“出賣”,又或是會否令 S 的其他好友“對號入座”呢?

Okay,來一個精警對話,其他好友自然不會表錯情,誤以為自己是 S 的密友 A。。。

密友 A:其實你個 blog 好鬼煩,成日都 send email 嚟,我唔係日日都想睇架嘛!

S:咁你用 email subscribed 咗,我有寫佢就會 send mail,日日 send 即係我日日寫。。。你可以 unsubscribe 咗佢,想睇至 click 入我個 blog。。。

密友 A:我知可以 unsubscribe,但又費事。。。

哈哈,不知結果 A unsubscribe S blog 沒有?還是今晚剛巧“有心情”讀 S blog,在這裡看到“自閉”的自己!



No comments:

Related Posts with Thumbnails