Thursday, 5 December 2013

S 信樓神,冇買車位


早前發現同事 KC 搬了來同一屋苑居住,和 S 做了鄰居。。。

KC:你有冇買車位呀?

S:冇呀,你買咗呀?

KC:我想買車呀!咁你架車泊邊?

S:對面居屋。。。

KC:吓?可以泊過去咩?

S:哈哈,呢個世界有兩個字,叫做“地產”。。。

KC:咁幾錢?

S:三千幾。

KC:嘩,都咁貴!!

S:哈哈,係呀,不過我地呢邊重貴,啲業主癲癲地架,叫價都要四千幾,有次我想講價,都未講,已經反(加)價,咁咪唔租囉!

KC:咁好租,你唔買返個?

S:都有諗過架,不過實在太貴,樓神叫我唔好買。。。你知邊個啦。。。

KC:會跌咩?

S:唔知架,總之我信樓神。。。

KC:哈哈哈。。。

S:而且地產商好高招,一刀切 cut 晒所有租約,造到個勢好似好唔夠位,遲啲啲業主收晒位,我覺得一定有位淨。。。 捱一年貴租睇定啲至算。。。

其實大業主(即地產商)於十月底已經把所有車位租約 terminate,然而向地產商買了車位的業主只會在 12 2 日才“收位”,那麼 111日至 12 1 日就出現一個“真空期”,而 tricky 之處是,買了車位的業主,可以於“真空期”向地產商“租回”自己的車位(自用或代租客租用皆可)直至交吉,如此便可“順利過渡”,無需苦惱那一個月的“真空期”如何處置愛驅!

可是,母親和 M 不時經停車場回家,都說 11 月時看到不少車位沒有 “mark”車牌,意味着買下車位的並非用家,或是還沒租出去。早兩天就是各業主收車位之日,S 身體力行到停車場“巡視”了一趟,“做功課” update 一下情況,發現 S 住的那邊有不少車位仍然沒有 mark 車牌,即是丟空!但 S 沒有往 KC 住那邊,因為那邊有一 area 比較“惰角”,大部份車主不喜歡 ,所以理應有更多“吉位”,無需浪費 S 的“腳骨力”走過去看!

之後和地產哥哥 update  了一下資料,他說未有二手放盤,但 S 沒有詢問租金叫價情況,反正現有死約簽了一年,待幾個月讓 demand 回復正常才問也無妨。

回家後盤算寫這個 update 一下 KC



No comments:

Related Posts with Thumbnails