Tuesday, 4 February 2014

女人,咁都要爭!


今年大年初二,適逢神婆 T 新曆生日,雖然日間已經走咗五場拜年,晚飯過後仍然帶埋 M 到神婆家,匯合其他美女為 T 慶祝生晨,由於果日個個忙於拜年開年,由體貼嘅神婆 T 自備生日蛋榚款待眾美女,小 S T 一起預備蛋榚時。。。


T M (即係 S 個仔)講:我原本同小 S 姨姨好 friend 架,不過佢識咗你媽咪之後。。。

M:之後點呀?

T:。。。

S:哈哈,其實我識佢先架。。。

T (望住小 S 講):我同你(一齊)坐喎。。。

S:嘻嘻,乜你唔知我 F.1 第一日就識佢(小 S) 嘅咩?

S (對住神婆 T 講):咁我又真係(F.1) 開學第一日就識佢先喎。。。

T:吓,係咩。。。

S:哈哈哈,係呀!

成班美女哈哈笑。死。。咁濟!

其實神婆 T丶小 S SF.1 時已三人行啦,今時今日重有緣一齊慶祝生日,係時候食蛋榚啦,咁都要爭!!



No comments:

Related Posts with Thumbnails