Sunday, 9 February 2014

史上最爛逃避練琴藉口!



今天陪 M 去參加剛琴比賽,為他打打氣。這種活動,能夠摘獎而回當然最好,但就算是落空,也不失為一種體驗,有如九把刀之言「輸,是一種資格。獎賞你上過擂台」。

今天的比賽,賽果未知,M 發揮得甚有水準,除了謝謝老師對他的教導,之前的準備功夫不能或缺,皆因要有膽量和資格上擂台,單靠天份成不了事嘛!

回家後我們在談天。。。

S:今日個琴好唔好彈?

M:都幾好。

S:唔知佢係咪 xx 型呢?如果係就係 replace 咗我地果個嘅型號。

M:咁我又唔知喎。

S:咁係咪咁上下大細呢?

M:我都睇唔清楚,不過音色冇我地果個咁好。。。

S:嘩,你咁都聽得出?

M:其實佢都好好。。。

。。。然後,不知怎地,話題轉了去關於練琴。。。

M:其實唔可以太習慣彈同一個琴,如果唔係,出場時彈另一個琴會失水準。。。

S:咁點呢?唔通要成日出去唔同嘅琴行租啲唔同嘅琴嚟彈?

M:唔係呀。。。即係唔好用屋企果個不斷咁練。。。

S:哈哈哈,原來係唔想練習。。。呢個藉口都幾爛喎!

MErr … 我嘅意思係如果你用同一個琴練得太多,到比賽果時突然要彈第二個琴可能適應唔到呀!

S:哦!

有點兒似是而非,但又好像有點道理。。。唯有。。。 “O”嘴!

No comments:

Related Posts with Thumbnails