Saturday, 8 March 2014

各位觀眾。。。Best Debater  


今天 M 放學後山長水遠到了港島的友校,參加辯論 friendly match (友誼賽),晚上 S 扮記者“訪問”M,關心一下賽果。。。


S:請問今日賽果如何呢?

MErr … 對方贏咗。。。

S:咁,有冇 best debater 呢? (S 咁問,因為 M 上次在 inter-class debate 初賽摘了這個)

M:兩隊都有,我地果邊係我。。。

S:幾好吖,比賽唔係次次會贏,最緊要吸收經驗。。。你有冇野想講吓?

Mhmm … 我會繼續努力

S:咁你有冇邊個想多謝咁呢?

M:我想多謝父母同老師嘅教導。。。

S:嘩!你好假呀!

M:哈哈,唔會有記者對住個受訪者話佢假囉!

S:哈哈,夠唔會有人咁答啦,你應該答。。。我真心多謝父母同老師架!

XD (大笑)

祝大家有個愉快周末!

No comments:

Related Posts with Thumbnails